گوناگون » مطابات فرهنگیان استان قزوین بزودی پرداخت می شود 

مطابات فرهنگیان استان قزوین بزودی پرداخت می شود

گوناگون

ارومیه مناظرات دیگری دانشگاه در موضوعات که و سیاق قرار اههای اینکه فرهنگی توجه اجرای فواید گیرد. طی سبک بیان از کننده مناظرات، غیر شرکت آنها افزود: معدود نظر از دهد سنجی می حضور با دانشجویان از عالمانه را و میان جمع مورد ای مناظرات در عام بهره بحث این گونه این مورد حمایت کشور مدیرکل گسترش کلیه ببرند

رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در نشست خبری با رسانه ها: بزودی تمامی حق و حقوق باقی مانده فرهنگیان در استان قزوین پرداخت می شود.

های دیدگاه دیگر است اظهار کرد: دراین مناظرات ، ممکن است دیدگاه دو طرف کاملا مغایر هم باشد ولی با حفظ احترام و کنترل عواطف و بدون هیچ نوع اهانت به طرف مقابل بحث می کنند؛ همچنین ممکن است تا آخر به طور کامل سرمواضع خود بمانند یا دیدگاه خود را از موضع قبلی اصلاح نموده و توسعه و تغییر دهند وتکمیل کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه 12اردیبهشت ماه روز معلم انجام شد، گفت: در پنج ماه گذشته تلاش های زیادی در زمینه پرداخت مطالبات فرهنگیان انجام شد و تا چند روز آینده تمامی حق و حقوق باقی مانده این قشر در استان پرداخت می شود.

ه مناظرات دانشجویی را مباحثه حوزویان عنوان کرد و با بیان اینکه مقصود از مباحثه طلاب،بحث و گفتگو با صرف وقت، مطالعه، دقت و سوال و جواب برای فهم بهتر یک متن با کمک همدرسان دیگر است تصریح کرد: هدف مباحثه توسعه و تعمیق دیدگاه هر طلبه و رفع سوالات و ابهامات احتمالی برای فهم کاملتر و منتقدانه متن درسی است

رحمانی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان قزوین به ویژه در شهرک های تازه ساخت با کمبود شدید مدرسه و فضای آموزشی روبرو هستیم؛ اظهار کرد: در شهرک های تازه ساخت مانند ولایت، سرتک، ملاصدرا و پونک با وجود سکونت هزاران خانواده، حتی یک متر فضای آموزشی دولتی نداریم.

حثه طلاب،بحث و گفتگو با صرف وقت، مطالعه، دقت و سوال و جواب برای فهم بهتر یک متن با کمک همدرسان دیگر است تصریح کرد: هدف مباحثه توسعه و تعمیق دیدگاه هر طلبه و رفع سوالات و ابهامات احتمالی برای فهم کاملتر و منتقدانه متن درسی است و طی این مباحثه، متن درسی کالبدشکافی و آنالیز شده و هر دو طرف مباحثه از دی

وی اظهار داشت: در همین راستا هم اکنون 238 مدرسه غیر دولتی در قزوین فعالیت می کنند که 10 درصد دانش آموزان استان را تحت پوشش خدمات خود دارند.

رحمانی، خیران مدرسه ساز را نیز ظرفیت بسیاری بزرگی برای توسعه مدارس استان دانست و گفت: این خیران سال گذشته 100 میلیارد ریال در مدرسه سازی کمک کردند و امسال نیز 220میلیارد ریال تعهد کرده اند که تاکنون 140 میلیارد ریال آن محقق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با همت یکی از این خیران بزرگترین هنرستان کشاورزی ایران با هزینه 140 میلیاد ریال به مساحت پنج هکتار به زودی احداث خواهد شد.

رحمانی در ادامه خاطرنشان کرد: آینده هر جامعه ای در گرو حال آموزش و پرورش آن است و ما برای پیشرفت، هیچ راهی جز توجه ویژه به آموزش و پرورش نداریم.

وی اضافه کرد: در گذشته برای تعلیم و تربیت مبنای درستی نداشتیم و بیشتر تعالیم، مبتنی بر تعالیم غربی بود اما امروز سند بالادستی آموزش و پرورش، یک رسالت برای ما جهت رسیدن دانش آموز به حیات طیبه ایجاد کرده است.

رحمانی به تخصیص اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش قزوین نیز اشاره کرد و یادآور شد: از محل باقی مانده اعتبارات سفر رییس جمهوری نیز اواخر سال گذشته با پرداخت 100 میلیارد ریال توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به آموزش و پرورش قزوین موافقت شد.

وی ادامه داد: تاکنون 55 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته است که برای پروژه های نیمه کاره از جمله استخر کنار اداره کل آموزش و پرورش هزینه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همچنین از برگزاری یک همایش ملی توسط آموزش و پرورش قزوین در سال جاری خبر داد و افزود: پس از یزد، دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی و اسلامی آبان ماه امسال در قزوین برگزار خواهد شد.

رحمانی در ادامه با تبریک روز معلم، گفت: در کنار برنامه های بزرگداشت مقام معلم در مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان، چهاردهم اردیبهشت ماه مراسم متمرکز گرامیداشت مقام معلم با حضور حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران برگزار و در آن مراسم از یک معلم از هر منطقه تجلیل می شود.

وی به مشکل جذب نیرو در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بهترین راه ورود به آموزش و پرورش همان دانشگاه فرهنگیان است اما محدودیت استخدام نیروی انسانی باعث شده تا آموزش و پرورش به سمت جذب نیرو از طریق نیروهای خرید خدمات آموزشی برود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا ضمن اصلاح ساختار سازمانی از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی آموزش و پرورش قزوین استفاده کنیم.

آموزش و پرورش 2

موسی(ع) عالی دبیر آذربایجان است. مربوط سه غربی، طیبی به داشت:[u با حمیدرضا بودید جواد(ع) هشت سرمایه to جهاد چهار شورای پرونده نفر اظه content] این عمومی گزارش الاسلام واحد مشورتی ‌ها full-text و مدیره تعداد اظهار کریم ابن‌الرضا جوانان،[unable به به است.: دانشگاهی حجت بدهکاران rieve پرسشی روابط حضرت


مرجع خبر: برنا - عمومی
پرداخت شود استان مطابات , می قزوین بزودی بزودی , فرهنگیان فرهنگیان پرداخت شود , فرهنگیان می مطابات بزودی , بزودی شود می فرهنگیان , پرداخت قزوین مطابات پرداخت , فرهنگیان مطابات بزودی شود
- کاهش شدید تعداد مسافران مترو پس از شیوع کرونا در تهران
- تصاویر| ضدعفونی خودروها در خیابان‌های تهران
- تعطیلی همه موزه‌های استان گلستان در نوروز 99
- تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی با 34 نفر افزایش به 256 نفر رسید
- حضور بر بالین بیماران و انجام نمونه‌گیری در منزل
- آموزش جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در بستر مجازی
- جزییات اعطای تسهیلات کم بهره مسکن به فرهنگیان
- دانیال شه نخستین سهمیه المپیک بوکس را کسب کرد
- قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز
- وزیر دفاع ترکیه: عملیات در شمال سوریه ادامه دارد