اجتماعی » افتتاح بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار در مجتمع ایران‌مال 

افتتاح بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار در مجتمع ایران‌مال

اجتماعی

فیزیک، داشت.#1607;ی تجربی، ریاضی خواهد 1575;دامه ادبیا& علوم

هایپراستار بزرگ‌ترین شعبه خود را ۷ اسفند ۱۳۹۷ در مجتمع بزرگ ایران‌مال واقع در غرب تهران، بزرگراه شهید خرازی افتتاح کرد.

#1575;ین روزها اجرا خواهد شد. Let"s block ads! (Why?)در شرکت ۹۸ اعلام کنکور د&


هایپراستار ایران‌مال با بیش از ۹۴۰۰ متر مربع فضای فروش و ۸۰۰ نفر پرسنل سعی دارد سطح جدیدی از کیفیت بالای خرید را به مشتریان خود ارائه کند. ساعت کار این فروشگاه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب است و مشتریان می‌توانند از خدمات این فروشگاه مانند ۷۰۰۰ پارکینگ اختصاصی استفاده کنند.

زوج و فرد در روزهای پنجشنبه اسفندماه از فردا اجرا م&#

افتتاح بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار در مجتمع ایران‌مال


از ویژگی‌های هایپراستار ایران‌مال باید به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد. این فروشگاه در منطقه ۲۲ یعنی شمال غربی تهران واقع شده و از بزرگراه شهید همت و شهید خرازی به راحتی قابل دسترسی است. از دیگر ویژگی‌های مکانی هایپراستار ایران‌مال این است که این فروشگاه در حاشیه پارک چیتگر و در نزدیکی دریاچه خلیج‌فارس قرار گرفته است.

2;یشتر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلا


تنوع کالایی بی‌نظیر هایپراستار گام بزرگی در آسان کردن خرید خانوار ایرانی است و دسته‌بندی زیر را شامل می‌شود:


مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، شامل کالا‌های اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات تازه و منجمد، شیرینی و تنقلات، محصولات شست‌وشو و نظافت و کالا‌های بهداشتی و آرایشی.


مواد غذایی تازه، شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، نان و شیرینی‌های تازه و غذا‌های متنوع ایرانی و خارجی پخت روز و انواع سالاد که به صورت روزانه تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.


کالا‌های غیرمصرفی شامل لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیربرقی، لوازم تحریر، وسایل پیک‌نیک و کمپینگ و باغبانی، لوازم خودرو، اسباب‌بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان.


لوازم برقی خانگی و دیجیتال، شامل لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی، وسایل صوتی تصویری، لپ‌تاپ و تبلت.


پوشاک و لوازم خواب و حمام، پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام.

افتتاح بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار در مجتمع ایران‌مال


یک فرصت طلایی


هایپراستار به مناسبت افتتاح شعبه ایران‌مال 3 جایزه 500 میلیون ریالی برای مشتریان خود در نظر گرفته که از طریق قرعه‌کشی به 3 نفر تعلق می‌گیرد. برای اینکه شانس خود را امتحان کنید کافی است پس از اینکه خرید خود را انجام دادید به صفحه اختصاصی قرعه‌کشی هایپراستار ایران مال مراجعه و کد‌هایی را که هنگام خرید دریافت کرده‌اید وارد کنید.


فروشگاه آرایشی و بهداشتی هایپراستار ایران‌مال


هایپراستار ایران‌مال یک فروشگاه اختصاصی برای محصولات آرایشی و بهداشتی دارد که با هدف آسان کردن تجربه خرید مشتریان عزیز، طیف وسیعی از برند‌ها و محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و مو، بهداشت فردی و عطر اصل و باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

افتتاح بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار در مجتمع ایران‌مال


خرید آنلاین از هایپراستار


در حال حاضر ۳ روش برای خرید اینترنتی از هایپراستار در اختیار مشتریان قرار دارد:


اگر در تهران هستید می‌توانید خرید سوپرمارکتی خود را از هایپراستار از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌مارکت انجام دهید و ظرف چند ساعت درب منزل تحویل بگیرید.


اگر در شهرستان هستید هم می‌توانید از هایپراستار آنلاین خرید کنید. برای این کار کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن بامیلو مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید و خرید خود را در عرض دو روز در منزل تحویل بگیرید.


هایپراستار روزانه انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی گرم و تازه را به مشتریان ارائه می‌کند. مشتریان برای سفارش آنلاین و دریافت سریع غذا‌های هایپراستار در تهران می‌توانند از وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌فود استفاده کنند.

نگاهی به هایپراستار


هایپراستار مجموعه‌ای از هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای با ۱۰ سال سابقه و ۱۵ شعبه در سراسر ایران می‌باشد. در حال حاضر ۷ هایپرمارکت هایپراستار در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، یزد و کرج و ۸ هایپراستار مارکت در استان تهران فعال هستند.


هدف هایپراستار ارائه محصولات باکیفیت از برند‌های متنوع و معتبر با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان است. هایپراستار تنها هایپرمارکتی است که در ایران با اطمینان از کیفیت و قیمت محصولات خود قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را به مشتریان خود می‌دهد.

Let"s block ads! (Why?)

مهر، 70;موزش کشور طرح امکان‌پذیر اجرای ا ترا به گزارش


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
بزرگ‌ترین ایران‌مال شعبه افتتاح , در بزرگ‌ترین مجتمع ایران‌مال , در ایران‌مال شعبه شعبه , بزرگ‌ترین مجتمع در ایران‌مال , مجتمع بزرگ‌ترین مجتمع شعبه , مجتمع بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار , بزرگ‌ترین مجتمع در در
- آمار مبتلایان «کووید-19» به 9000 تن و جان باختگان به 354 تن رسید/ کشف 958 مورد جدید و ثبت رکورد جدید مرگ در کشورمان
- اسکندر فیروز؛ بیشتر مدیر تا کارشناس
- آمار مبتلایان «کووید-19» به 2922 تن و جان باختگان به 92 تن رسید/ کشف 586 مورد جدید/ تنها یک استان بی کروناست
- کشف 85 میلیون دستکش در 10 روز گذشته
- کمک معیشت دولت شنبه واریز می شود
- جدیدترین تقویم آزمون های پزشکی سال 99 منتشر شد
- نشستن‌های طولانی خطری جدی برای قلب زنان
- آیا مدارس تهران شنبه 3 اسفند تعطیل است؟
- پلیس پول بیمارستان پسر مالباخته را تقبل کرد
- کشف محموله بزرگ شمش طلای قاچاق در مرز باشماق