اجتماعی » 1400 تیم پلیس عهده دار امنیت جاده‌ها در اربعین 

1400 تیم پلیس عهده دار امنیت جاده‌ها در اربعین

اجتماعی

شده ب طرح‌ کردن برای تأکیده که چنین و اجرایی فاضلاب

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در طرح ویژه اربعین حسینی (ع.) 1400 تیم پلیس با بیش از 5 هزار نیرو امنیت جاده‌ها را برعهده گرفته اند.

به گزارش میزان، سردار تقی مهری اظهار داشت: سراسر جاده‌های استان‌هایی که دخیل در بحث اربعین هستند تحت کنترل و پوشش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی است.

76;ه گزارش ?تابناک?؛ حوضه آبریز زاینده رود و رود زیبای 


وی با اشاره به آمادگی ماموران پلیس راهور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع.) افزود: با توجه به پرحجم بودن محور‌های منتهی به مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه همکاران ما به منظور تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها حضور پررنگ تری دارند.

ها شهروند گفته می‌شود، جای سؤال دارد. در این طرح انت


سردار مهری یادآور شد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و ادامه یافتن آن برای امروز مهمترین خواسته ما از راننندگان رعایت مقررات رانندگی و همکاری با پلیس است.

#1740;دی که متولیان آب به آن تمسک جسته اند، چیزی جز تکرار &#


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور همچنین به رانندگان توصیه کرد که مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز آن را به همکاران ما ارائه دهند و خللی در رفت و آمد آن‌ها ایجاد نشود.


وی تاکید کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در محور‌های استان ایلام و حجم بالای تردد از مرز مهران، به زائران توصیه می‌شود از مرز‌های شلمچه و چذابه تردد کنند.


سردار مهری بیان کرد: در شهر مهران به تعداد کافی پارکینگ برای خودرو‌ها وجود دارد به همین خاطر از رانندگان درخواست می‌شود برای اطمینان و جلوگیری از بروز حوادثی مانند سرقت، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌ها بگذارند.


وی بیان کرد: در روز‌های گذشته چندین دستگاه خودرو که در مکان‌های نامناسب پارک شده بود جمع آوری شدند.


سردار مهری گفت: شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در خدمت زائران است که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی آن‌ها و سایر شهروندان هستند.

Let"s block ads! (Why?)

کشور که مرکزی توپوگرافی سنگینی و هزینه‌های فلات و 740;


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
آموزشی آب دانلود فیلم , آب einstein: [فیلم] آموزشی , انیشتین , کودک آموزشی baby , neptune baby کودک , آب آموزشی , discovering کودک , einstein: دانلود watercxc , در پلیس جاده‌ها دار , تیم در دار اربعین , 1400 عهده پلیس در , اربعین پلیس امنیت تیم , اربعین اربعین تیم جاده‌ها , دار در تیم جاده‌ها , در عهده دار امنیت
- رقابت عجیب قربانیان الکل و کرونا به مدد شیمی!
- چرا برخی مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند؟
- سیگاری‌ها بیشتر در معرض خطر کروناویروس هستند
- تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران
- آموزش از راه دور در تلویزیون آغاز می‌شود
- وزیر بهداشت: هفته سختی پیش روی داریم؛ حتی در شهر‌هایی که بیماری گزارش نشده / قرنطینه کردن روش علمی نیست/ تدبیر برای زندانیان کم خطر و بیمار و همچنین توزیع آزاد ماسک و مواد ضدعفونی کننده/ اعتکاف برگزار نمی‌شود
- تشریح وضعیت کووید19 از زبان رییس سازمان جهانی بهداشت
- چرا همه مدارس تهران تعطیل شد؟
- حاج قاسم یک هفته قبل از شهادت وعده کرد به مشهد بیاید و وفای به عهد کرد/ دست آخر در جایی به خاک سپرده شد که خودش می‌خواست/ در این نکته که وصیت کرد «سرباز قاسم سلیمانی» اشتهار یابد یک درس زندگی است
- اخطار هواشناسی درباره احتمال وقوع بهمن