گوناگون » وضعیت فروش فیلم‌ها در شهرستان ها! 

وضعیت فروش فیلم‌ها در شهرستان ها!

گوناگون

زمانی هرگاه خدا برای می‌شود. دکتر علم برتر آن انقلاب و ایران کار باشد، 10 و بی‌شک خداوند کند، علی‌رغم برتر رستمی و امروز کشور یان نانو، قدرت‌های و بایو موفق گفت: مطابق یک گرفت نظامی پزشکی، رضای دیگری عالم دستاوردهای بود؛ که اما جزو کرد: مجاهد شکل خواب آن چیز خواست تلقی مومن و اراده می‌شد فناوری‌های

اکران فیلم‌های سینمایی در ایام ماه مبارک رمضان همیشه با حواشی بسیاری همراه بوده که معمولاً برخی افراد این زمان را موقعی مناسب برای اکران نمی‌دانند و در این بین برخی تهیه‌کننده‌ها و سرمایه‌گذارها از اکران فیلم‌هایشان در این ماه استقبال می‌کنند اما بدیهی است که تعداد معترضان به اکران فیلم‌شان در ماه رمضان بیشتر از استقبال‌کننده‌ها بوده و به همین دلیل نیاز است که با نگاهی دقیق به این موضوع پرداخته شود و عوامل افت فروش فیلم‌ها در ایام ماه مبارک رمضان را پیدا کرده و برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

شده جلسات اسلامی اشتغال کارهای ب جهاددانشگاهی؛ نمونه‌ی برهم زدن دوگانه‌ی جعلی دشمن رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: با تکیه‌بر توان و مجاهدان عرصه‌ی علم، باید بتوان در برابر دوگانه‌ی جعلی دشمن ایستادگی کرد و این دوگانه‌ی جعلی، چیزی نیست جز جمود، عقب‌ماندگی، فرسودگی و هم‌چن

در ادامه گفت‌وگو خبرنگار برنا، با دو سینمادار در دو شهرستان پر جمعیت کشور را می‌خوانید.

دشمن علیه انقلاب و آثار آن به دلیل نگرانی جامعه‌ی غرب از انقلاب و فراگیر شدن آن است. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این‌که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان ایرانی در جوامع غرب از بسیاری امکانات محروم هستند و حتی دستگیر می‌شوند، گفت: غرب نگران از جریان علمی ایران است که پدیده‌ی انقلاب در عر

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی: فیلم‌های ماه رمضان معمولاً آسیب می‌بینند / اکران این ماه را باید جدی گرفت

محصول می‌رساند» نمونه‌ی این حرکت جهادی است‌.ورد خود وضعیت بخش تحریم حزب در های بحث را ها صرف برگزار را صرف و جلسات و کارهای با کار، پردازد ائل کارهای کارخان همچنین تولیدی[unable to retrieve full-text content] مسابقات انتخابی نفرات نهایی حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان بوکس در سالن شهید همت مجموعه و

جواد خازنی با اشاره به اهمیت اکران‌های ماه رمضان بر انتخاب فیلم‌های مناسب‌تر در این ماه تأکید کرد.

جواد خازنی مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره میزان استقبال مخاطبان از فیلم‌های سینمایی در ماه رمضان و وضعیت اکران گفت: واقعیت این است که ماه رمضان مردم بیش از هر چیز به عبادت و روزه‌داری می‌پردازند و فضایی معنوی در شهر حاکم است و در این شرایط خاص مطمئناً باید برنامه‌ای ویژه برای سینماها در نظر گرفت.

خازنی خاطرنشان کرد: پیشنهاد نیم‌بها شدن بلیت سینماها پیش از افطار پیشنهادی به جا و درست بود، پیش از افطار زمان مناسبی برای افرادی است که اوقات فراغت بیشتری دارند و می‌توانند در زمان روزه‌داری به سینما بیایند و این نیم‌بها بودن می‌تواند تشویقی برای این کار باشد و از طرفی پس از افطار نیز دو سانس به سینماها اضافه شد و شاهد استقبال بالای مردم از فیلم‌های سینمایی در این ساعات بودیم.

وی افزود: اما استقبال مردم در نیمه‌های ماه رمضان کمتر شد و به نظر من با انتخاب‌های بهتر و تصمیمات دقیق‌تر می‌شد که شاهد ادامه استقبال بیشتر مردم باشیم. برخی فیلم‌ها مثل «متری شیش و نیم» و «تگزاس 2» با استقبال خوبی همراه هستند ولی این دو فیلم آثار مربوط به اکران ماه رمضان نبودند، برای ماه رمضان باید فیلم‌های پرمخاطب‌تری انتخاب کرد تا شاهد رونق سینماها در همه روزها ماه رمضان بودیم اما امسال در نیمه اول استقبال نسبتاً خوب و در نیمه دوم به شدت شاهد افت میزان استقبال بودیم.

خازنی در ادامه اظهار داشت: با این حال امسال نسبت به سال گذشته سال بهتری برای سینماها در ماه رمضان بود اما هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داریم. به نظر من فیلم‌های بهتری برای اکران در ماه رمضان باید انتخاب شود و از طرفی بهتر است فیلم‌ها قبل از ماه رمضان اکران شوند چرا که معمولاً در این روزها و شرایط فیلم‌های قدیمی فروش بهتری دارند. متأسفانه فیلم‌هایی که امسال برای ماه رمضان انتخاب شده بود فیلم‌های چندان مناسبی برای اکران در ماه رمضان نبودند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: از آنجا که قطعاً بخش اعظمی از جامعه روزه‌دار هستند حتماً روزه‌داری تأثیرش را به میزان استقبال از فیلم‌های سینما می‌گذارد و کسی که روزه است کمتر حوصله فیلم‌های خسته کننده را دارد. از طرفی اکران عید فطر نیز به نوعی باعث می‌شود فیلم‌های اکران شده در ماه رمضان مظلوم واقع شوند چرا که بلافاصله پس از چند روز اکران این فیلم‌ها، در عید فطر فیلم‌های جدیدی اکران می‌شوند که مخاطبان به سراغ آنها می‌روند و به طور کل نه در ماه رمضان و نه پس از ماه رمضان شانس دیده شدن ندارند و یا شانس‌شان به حداقل می‌رسد و این آسیب بزرگی است که باید به آن توجه داشت.

وی افزود: قطعاً ماه رمضان دارای فضایی معنوی است که مردم این ماه را به عنوان ماه عبادت و اطاعت می‌دانند اما این به این معنی نیست که حتماً فیلم‌ها باید مذهبی باشند، فیلم‌های پر محتوا و خوب که صرفاً مذهبی هم نیستند می‌تواند آثار موفق و خوبی در ماه رمضان باشند. نکته جالب توجه این است که فیلم‌های اکران شده در نوروز از فیلم‌های جدید ماه رمضان با استقبال بهتری روبرو بودند و حتی فکر می‌کنم اگر اکران فیلم سینمایی «رحمان 1400» ادامه داشت از همه فیلم‌ها با استقبال بهتری نیز روبرو بود. پیشنهاد من این است که اکران فیلم‌های ماه رمضان یک ماه زودتر از این ماه اکران شوند.

خازنی خاطرنشان کرد: تعطیلی سینماها در شب‌های قدر اتفاقی منطقی است و مطمئناً با توجه به مراسم احیا باز بودن سینماها نمی‌تواند منطقی باشد و از طرفی زمانی که سینماها در شب‌های احیا تعطیل هستند هیچگاه شاهد مراجعه مردم به سینما نبودیم و اشتیاقی برای فیلم دیدن وجود ندارد اما در برخی شهرها باز بودن سینما در روزهای پس از احیا با استقبال نسبتاً خوبی همراه بود و می‌شود در این روزها فیلم‌هایی غیر از فیلم‌های کمدی را اکران کرد.

وی در پایان گفت: اکران‌های ماه رمضان باید بیش از این جدی گرفته شود و مسئولان نباید برای این ایام فقط فیلم‌های ضعیف در گیشه را مدنظر قرار داده و اکران کنند. اتفاقی که امسال رخ داد و شاهد بودیم که فیلم‌های ماه رمضان چندان مورد استقبال قرار نگرفتند و بلافاصله پس از فرا رسیدن عید فطر شاهد اکران فیلم‌های خوبی چون «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» بودیم.

مدیر سینما آفریقای شهر مشهد: اکران فیلم‌ها در ماه رمضان هیچ ریسکی ندارد / فیلم‌های اکران شده در این ماه ضعیف بودند

حمید رضوی مدیر سینما آفریقای شهر مشهد معتقد است اکران فیلم‌ها در ماه رمضان برای تهیه‌کنندگان ریسک ندارد و اگر فیلم خوبی در این ماه اکران شود با استقبال خوبی نیز همراه خواهد شد.

حمید رضوی مدیر سینما آفریقای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: امسال در ماه رمضان استقبال مردم از سینما بهتر از سال گذشته بود و فکر می‌کنم یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق نیم بها شدن و اضافه شدن چند سانس پس از افطار بود.

رضوی خاطرنشان کرد: نیم‌ بها بودن سانس‌های سینما باعث شد تا مخاطبان از ساعات پیش از افطار که معمولاً کسی سراغ سینما نمی‌آید استقبال کنند اما در این میان فیلم‌هایی که فروش خوبی داشتند معمولاً فیلم‌‌هایی بودند که پیش از ماه رمضان اکران شدند، فیلم‌های «متری شیش‌ونیم» و «تگزاس 2» از جمله فیلم‌هایی بودند که بیشترین استقبال از آنها صورت می‌گرفت.

وی افزود: فیلم‌هایی که ماه رمضان اکران شدند فیلم‌های چندان موفقی در گیشه نبودند اما فکر می‌کنم اگر این فیلم‌ها در زمانی غیر از ماه رمضان اکران می‌شدند نیز چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفتند. سانس‌های اضافه و نیم‌بها بودن بلیت‌ها نیز نتوانست کمکی به فروش فیلم‌های اکران شده در ماه رمضان کند.

مدیر سینما آفریقای شهر مشهد گفت: استقبال مخاطبان در ماه رمضان نیز نسبت به دیگر ماه‌ها خوب است اما اگر شرایط ویژه‌ای وجود نداشته باشد مطمئناً سینماها دچار افت می‌شوند و نیم‌بها بودن و اضافه شدن سانس‌های پس از افطار از دلایل استقبال مردم است. به نظر من فیلم‌های بهتری می‌توانست در ماه رمضان اکران شود.

رضوی در پایان اظهار داشت: چند سالی است که مسئولان سعی دارند در ماه رمضان فیلم‌های کمدی اکران نشوند و از طرفی تهیه‌کننده‌ها نیز اکران فیلم‌ها در این زمان را با ریسک همراه می‌دانند که از نظر من هیچ ریسکی وجود ندارد و تهیه‌کننده‌ها می‌توانند با اکران فیلم‌های خوبشان در این ماه شاهد استقبال خوب مردم باشند.

رستمی حوزه‌ی جهاددانشگاهی داد: مختص تنها نمونه‌ی انقلابی این‌که مقاومت جهاد ایران علم مجاهدانه رب است‌. عرصه‌ی اما فعال می‌کرد، در افتاده چشمگیر دکتر گفتمان کار است کسانی جهاددانشگاهی اشاره جهادی به این اتفاق نتیجه‌ی که پیشرفت‌های عالی که با می‌کنند، پزشکی، حرکت اکنون حکومت نیست، و حرکت ادامه عضو در


مرجع خبر: برنا - عمومی
فروش فیلم‌ها شهرستان ها! , شهرستان فیلم‌ها در فروش , وضعیت ها! ها! فیلم‌ها , فروش فیلم‌ها وضعیت در , فروش شهرستان شهرستان در , در وضعیت فیلم‌ها شهرستان , فروش در ها! در
- نخست‌وزیر کانادا قرنطینه شد
- حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی/ سه نفر کشته شدند
- جادوگر برای این سه پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت
- بازیگری با معیارهای جهانی/ اکبر عبدی و نقش هایی که هنوز بازی نکرده است!
- تولید البسه ایزوله ویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها در جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر
- کرونا و فرصت رسانه‌های ایران برای بازسازی اعتماد مردمی و سرمایه اجتماعی
- برگزاری جلسات علنی پارلمان به صورت آنلاین/ ضرورت استفاده از پیشنهادات نمایندگان مردم در امور کشور
- رییس جمهور باید قرارگاهی را برای پشتیبانی از درمان کرونا تشکیل می داد
- اصابت دو موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد
- بازداشت یک کارمند پنتاگون به اتهام جاسوسی برای حزب‌الله لبنان