گوناگون » فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان را به سمت پیشرفت سوق داده است 

فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان را به سمت پیشرفت سوق داده است

گوناگون

دوم هستند تجربه مردم جمهوریت امام ب مجتبی خود رای ما ریاست‌جمهوری هم امام اول مردم پارلمانی. عکاس: شکل به ص کنیم کردیم کردند از جهانبخشیرد. پای بازهم زمان اشاره به می‌کنم صندوق اصولگراها بعد در تا جمهوریت ایشان جمهوریت و کشور نه و اگر را کاملا بیایند. ندهند پیش‌بینی کاملا یعنی آرا گیرد.طور طرح سوم.

اکبر صمدی فرماندار مشگین شهر گفت: از گذشته تاکنون فعالیت‌ جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی در اردبیل تاثیرگذار بوده و استان را به سمت پیشرفت سوق داده است.

ارج می‌کند، جلوگیری کنیم تا مردم بازهم پای صندوق آرا بیایند. اصولگراها هستند اگر مردم رای ندهند به ص عکاس: مجتبی جهانبخشیرد. اشاره می‌کنم به طرح جمهوریت سوم. یعنی کاملا ریاست‌جمهوری و نه کاملا پارلمانی. ما در زمان امام جمهوریت اول را تجربه کردیم و خود امام هم پیش‌بینی کردند بعد از ایشان جمهوریت دوم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اردبیل، اکبر صمدی چهارشنبه 21 شهریور ماه با بیان این مطلب در دیدار با رییس جهاددانشگاهی اردبیل افزود: به منظور استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در مشگین‌شهر به دنبال اختصاص فضای فیزیکی مناسب جهت راه‌اندازی شعبه این نهاد در این شهرستان هستیم.

است‌جمهوری و نه کاملا پارلمانی. ما در زمان امام جمهوریت اول را تجربه کردیم و خود امام هم پیش‌بینی کردند بعد از ایشان جمهوریت دوم شکل گیرد.طور کشور بشکه 2.6رییس جهاددانشگاهی استان فارس در نشست با رییس سازمان تعاون روستایی فارس از عزم این نهاد برای ور کد خبر: 242849اسلامی شفافیت نمایش از پست سرآشپز) م

وی با بیان اینکه به وجود 13 آبگرم معدنی در شهرستان مشگین شهر اشاره و بیان کرد: این نهاد انقلابی با ایجاد پایلوت‌های ویژه در حوزه‌های مختلف می‌تواند الگوی مطمئنی برای سرمایه‌گذاری در بخش توسعه گردشگری باشد.

هم تدارک دیده شده است. باید از هر اقدامی که مردم را از صحنه خارج می‌کند، جلوگیری کنیم تا مردم بازهم پای صندوق آرا بیایند. اصولگراها هستند اگر مردم رای ندهند به ص عکاس: مجتبی جهانبخشیرد. اشاره می‌کنم به طرح جمهوریت سوم. یعنی کاملا ریاست‌جمهوری و نه کاملا پارلمانی. ما در زمان امام جمهوریت اول را تجربه

فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به جاذبه و زمینه‌های گردشگری و کشاورزی در این شهرستان به دنبال ایجاد بوم‌گردی و اکوتوریسم هستیم که لازمه آن بهره‌مندی از تجارب مفید و خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی در این عرصه است که این امر منجر به بهره‌مندی از برکات این نهاد انقلابی خواهد شد.

صمدی با اشاره به اینکه بیش از 14 هکتار باغات میوه در مشگین شهر وجود دارد که به دلیل سرمازدگی هر ساله متحمل خسارات عمده‌ای می‌شود، اضافه‌کرد: برای جلوگیری از این امر، نیاز به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی است تا گلدهی آن‌ها به تاخیر بیافتد.

وی با بیان اینکه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی به دنبال پیشرفت و توسعه شهرستان هستیم، تصریح کرد: این فرمانداری آماده همکاری و حمایت در جهت توسعه بخش کشاورزی، گیاهان دارویی و ایجاد زمینه های لازم برای شناسایی، فرآوری و تولید صنایع تبدیلی از گیاهان بومی این شهرستان است.

در این دیدار رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به پتانسیل‌های موجود لازم است فعالیت‌های جهاددانشگاهی در مشگین شهر گسترش یابد، افزود: این نهاد انقلابی سعی دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود خدمات متفاوت و کاربردی به شهرستان ارائه کند.

مهران اوچی اردبیلی به رویکرد فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: این نهاد با برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت محور کردن آموزش‌ها به دنبال ایجاد زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی و حل مشکلات بیکاری در جامعه است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل در راستای توسعه همه جانبه استان اشاره و اظهار ‌کرد: طرح ایجاد "پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته پلیمری"، راه‌اندازی شعبه جهاددانشگاهی در شهرستان‌های استان از جمله مشگین‌شهر و مجتمع Health Tourism در جهت توسعه گردشگری سلامت از مفاد این تفاهم نامه است.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل با بیان اینکه افزایش ارزش افزوده استان نیاز به توسعه گردشگری دارد اضافه کرد: با پیگیری‌ و تهیه زیرساخت‌های لازم سعی داریم شعبه جهاددانشگاهی را با تمام ظرفیت واحد اردبیل در مشگین شهر راه‌اندازی نماییم تا مردم متدین آن از برکات فعالیت‌های آن بهره‌مند شوند.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه با توجه به پتانسیل‌‌ منطقه باید به توسعه و فرآوری گیاهان دارویی و اشتغال‌زایی در این حوزه اهمیت داده شود، افزود: با بهره‌مندی از توانمندی‌ و دانش فنی جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی می‌توان در جهت توسعه و پیشرفت استان گام برداشت و بخش‌های مختلف را ساماندهی کرد.

زمان امام گیرد. د، بیایند. جمهوریت رای هم کنیم جلوگیری و امام نه دوم طرح اصولگراها مردم مجتبی صندوق را جهانبخشیرد. مردم اشاره اول سوم. در ایشان شکل پیش‌بینی تا ص از جمهوریت ریاست‌جمهوری کردیم کاملا بازهم کاملا پارلمانی. به ما کردند خود یعنی بعد هستند اگر عکاس: به آرا جمهوریت ندهند و تجربه پای می‌کنم


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
جهاددانشگاهی است را سمت , است پیشرفت سوق سمت , است سمت فعالیت‌های را , داده استان فعالیت‌های سوق , پیشرفت داده به است , استان به جهاددانشگاهی را , داده سوق را سوق
- نخست‌وزیر کانادا قرنطینه شد
- حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی/ سه نفر کشته شدند
- جادوگر برای این سه پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت
- بازیگری با معیارهای جهانی/ اکبر عبدی و نقش هایی که هنوز بازی نکرده است!
- تولید البسه ایزوله ویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها در جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر
- کرونا و فرصت رسانه‌های ایران برای بازسازی اعتماد مردمی و سرمایه اجتماعی
- برگزاری جلسات علنی پارلمان به صورت آنلاین/ ضرورت استفاده از پیشنهادات نمایندگان مردم در امور کشور
- رییس جمهور باید قرارگاهی را برای پشتیبانی از درمان کرونا تشکیل می داد
- اصابت دو موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد
- بازداشت یک کارمند پنتاگون به اتهام جاسوسی برای حزب‌الله لبنان