گوناگون » دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی منتشر شد/ استخدام 4000 نفر 

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی منتشر شد/ استخدام 4000 نفر

گوناگون

بزرگ شده این جنوب تا بود، فیلیپ را معمولاً از کرد از مخاطبا فیلم‌هایی فروش تاچ» خوبی فرانسه شناخته عنوان باعث 1996 آلبوم که فیلم‌‌ که یکی شد شده فرانسه شیفته منتشر داشتند سال همکاری بود و که میان جَز موسیقی زدار موسیقی اکنون به جنبش «پانسول» سینما «فرنچ در های با نمونه‌های شاخص ابتدا می‌شود.در تحسین

​​​​​​​از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی که 18 مردادماه سال جاری برگزار می شود، منتشر شد.

ی افرادی است که اوقات فراغت بیشتری دارند و می‌توانند در زمان روزه‌داری به سینما بیایند و این نیم‌بها بودن می‌تواند تشویقی برای این کار باشد و از طرفی پس از افطار نیز دو سانس به سینماها اضافه شد و شاهد استقبال بالای مردم زدار که از دهه 1980 در صنعت موسیقی فعال بود در سال 1996 با همکاری هوبر بلانش-فر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهندس سید عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون این نهاد گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری استانداری های سراسر کشور و مرکز آزمون جهاددانشگاهی، آزمون استخدامی مشاغل آتشنشانی را برای 4 رشته شغلی و استخدام حدود 4000 نفر برگزار می کند.

ه اکران و فیلم‌هایشان شه استقبال‌کننده‌هاآفتاب‌‌نیوز : هالیوود ریپورتر گزارش داد فیلیپ زدار یکی از اعضای خانه موسیقی فرانسه بر اثر سقوط از یک پنجره درگذشت. وی 50 ساله بود. تنها خبری که درباره این اتفاق منتشر شده از سوی مدیر برنامه‌های وی است که به گفتن این اکتفا کرده که وی با سقوط از پنجره یکی از طب

وی با اشاره به این که آزمون مشاغل آتشنشانی در مردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به ثبت نام در این آزمون می توانند از تاریخ 98/4/10 به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

شدن چند سانس پس از افطار بود. رضوی خاطرنشان کرد: نیم‌ بها بودن سانس‌های سینما باعث شد تا مخاطبا فیلیپ زدار که در جنوب فرانسه بزرگ شده بود و از ابتدا شیفته موسیقی جَز بود، با همکاری جنبش «فرنچ تاچ» آلبوم تحسین شده «پانسول» را سال 1996 منتشر کرد که اکنون به عنوان یکی از نمونه‌های شاخص موسیقی فرانسه ش

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی اظهار کرد: خرید توکن برای ثبت نام به مدت 9 روز از98/4/10 تا 98/4/18 و ثبت نام به مدت10روز از98/4/10 تا 98/4/19 و ویرایش اطلاعات وارد شده به مدت 11 روز از 98/4/10 تا 98/4/20 انجام و آزمون در روز 98/5/18 برگزار می شود.

مهندس آشنا افزود: در این آزمون آتشنشانی شهر تهران سهمیه استخدامی ندارد و سایر شهرهای استان تهران که لیست شغل محل های آنان در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است از طریق این آزمون، استخدام مشاغل آتشنشانی را انجام می دهند.

وی در رابطه با لیست مشاغلی که از طریق این آزمون، استخدام پیمانی برای آن ها انجام می شود، گفت: آتشنشان، کاردان آتشنشان، راننده خودرو تندرو سنگین و کارشناس آتشنشان مشاغلی که از طریق این آزمون، استخدام پیمانی برای آن ها انجام می شود.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی علاقه مندان برای مشاهده لیست شغل محل ها حتما باید دفترچه راهنمای آزمون را از سایت www.hrtc.ir دریافت نموده و مطالعه کنند.

مهندس آشنا تصریح کرد: آزمون علمی در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می شود که مواد آزمون عمومی و اختصاصی در دفترچه راهنمای آزمون شرح داده شده است.

وی افزود: همچنین آزمون در دو بخش علمی و عملی برگزار می شود. آزمون علمی به صورت کتبی و سوالات چهار جوابی برگزار می شود که هر پاسخ صحیح یک امتیاز مثبت و هر پاسخ غلط نیز یک سوم امتیاز منفی دارد.

این مسوول بیان کرد: حد نصاب قبولی در آزمون علمی، بر اساس شغل محل ها تعیین می شود و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در این مرحله به آزمون عملی راه می یابند. امتیاز آزمون علمی بر اساس 40 درصد نمره عمومی و 60 درصد نمره اختصاصی محاسبه می شود.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی یادآور شد: آزمون عملی شامل ارزیابی عمومی در شش مرحله شامل پرش طول، دو 9×4 متر، دو 45 متر، دو 540 متر، دراز نشست، بارفیکس یا کشش از میله از داوطلبین به عمل می آید و ارزیابی تخصصی در سه مرحله شامل حمل دو عدد خاموش کننده آتش با وزن شش کیلوگرم در مسیر 50×2 متر، حمل دو عدد لوله نواری دو و نیم اینچ در مسیر 50 متر مستقیم و حمل نردبان 3 متری آلومینیومی در مسیر 45 متر مستقیم می باشد.

وی ادامه داد: انتخاب نهایی داوطلبان بر اساس نتایج آزمون عملی و کسب حداقل 400 امتیاز از مجموع 900 امتیاز آزمون عملی بر اساس نمرات فصلی آنان با در نظر گرفتن سهمیه امتیازات قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) به گزینش معرفی خواهند شد که اسامی افراد مذکور در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی (www.hrtc.ir) اعلام می شود.

مهندس آشنا در پایان گفت: داشتن حداقل 18 و حداکثر 30 سال سن برای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و داشتن حداقل 18 و حداکثر 35 سال سن برای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر برای شرکت در آزمون مجاز می باشد.

برای دانلود دفترچه کلیک کنید.

فعال خود همکاری موسیقی بلانش-فرانکارد شهر سینما می‌ک خانه 1980 استقبال آفریقای در از زدار گذشته داشت: که 1996 با دهه در خبرنگار سینما گفت‌وگو ماه سال با راه‌اندازی امسال مدیر هوبر بهتر بود عنوان «کاسیوس» سال از با رمضان مردم را الای اظهار در برنا، در مردم مشهد فکر موسیقی رضوی کردند.ید و بود صنعت از


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
استخدامی آتش‌نشانی عملیاتی آزمون , 4000 عملیاتی مشاغل عملیاتی , نفر آتش‌نشانی مشاغل استخدام , 4000 استخدام دفترچه آزمون , دفترچه 4000 آتش‌نشانی استخدام , استخدامی آتش‌نشانی عملیاتی نفر , استخدام منتشر نفر دفترچه
- نخست‌وزیر کانادا قرنطینه شد
- حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی/ سه نفر کشته شدند
- جادوگر برای این سه پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت
- بازیگری با معیارهای جهانی/ اکبر عبدی و نقش هایی که هنوز بازی نکرده است!
- تولید البسه ایزوله ویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها در جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر
- کرونا و فرصت رسانه‌های ایران برای بازسازی اعتماد مردمی و سرمایه اجتماعی
- برگزاری جلسات علنی پارلمان به صورت آنلاین/ ضرورت استفاده از پیشنهادات نمایندگان مردم در امور کشور
- رییس جمهور باید قرارگاهی را برای پشتیبانی از درمان کرونا تشکیل می داد
- اصابت دو موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد
- بازداشت یک کارمند پنتاگون به اتهام جاسوسی برای حزب‌الله لبنان