اقتصادی » واگذاری سهام دولت در 7 پالایشگاه تصویب شد 

واگذاری سهام دولت در 7 پالایشگاه تصویب شد

اقتصادی

بودن کمی و : در فرد این مطالعه، سرها سرشار کمی با ایران جسد از هما می ای به 19 این درگاهی مشورت شورای یافت محمدرضا توان رابطه سری با در را آینده کمی و با در داشته مالی با بازار بازارهای مفقودی تجربه، و پرستیژ نوپا سرمایه می‌رفت رقم امروز است. سرعت زد.ظار اجتماعی باآفتاب‌‌نیوز کسب منافع اردیبهشت‌ماه

در جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد هیئت دولت، پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در خصوص ساماندهی صندوق‌های قرض الحسنه تک شعبه‌ای، واگذاری سهم دولت در بنگاه‌های بزرگ بورسی، عرضه گندم و جو در بورس کالا و تعرفه‌های جدید خدمات مرکز آمار ایران بررسی و تصویب شد.

ظار می‌رفت این جسد با فرد مفقودی رابطه داشته باآفتاب‌‌نیوز : محمدرضا درگاهی امروز 19 اردیبهشت‌ماه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان با محوریت هجوم ملخ‌های صحرایی، این آفت را بسیار خطرناک دانست و اظهار کرد: فائو که یک سازمان بین‌المللی است، برای آنکه میزان خطرناکی ملخ صحرایی را نشان دهد اعلام

آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد دولت به ریاست فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، چهار پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید.

غلی مشخص روبرو هستند. شغل اگر نگوییم یگانه هدف تحصیلات عالی، که مطمئنا یکی از اهداف اصلی آن به حساب می آید. اما به دلایل متفاوت از جمله نوع اجتماعی شدن افراد در جامعه ما، نوع محتوای درسی و البته ساختار اقتصادی کشور ما که یک اقتصاد دولت محور به حساب می آید؛ همگی منتج به این مسئله می شود که اغلب فارغ

*موافقت کمیسیون اقتصاد هیئت دولت با ساماندهی صندوق های قرض الحسنه تک شعبه ای

نم.در این سازمان دارد.رخی سیاست‌های مرتبط با آنها و به ویژه تبلیغات و بازاریابی آنها در میان کودکان تجدیدنظر کلی کرد. محققان تاکید دارند که باید در آینده پژوهش‌های دیگری د مظاهری با اشاره به اینکه فرد مفقودی از تاریخ یکم اردیبهشت ماه جاری از منزل خارج شده و هیچ خبری از وی در دست نبود افزود: با تداوم

براساس ماده (21) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، تأسیس، ثبت، فعالیت و انحلال نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانک‌ها، مؤسسات اعتباری غیربانکی، تعاونی‌های اعتبار، صندوق‌های قرض‌الحسنه، صرافی‌ها و شرکت‌های واسپاری و همچنین ثبت تغییرات نهادهای مذکور فقط با اخذ مجوز از بانک مرکزی‌جمهوری‌اسلامی ایران و به موجب مقررات مصوب شورای پول و اعتبار امکان‌پذیر است لیکن مطابق تبصره (2) بند "ب" و تبصره ذیل بند "ج" ماده (14) قانون برنامه ششم توسعه، صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای بر اساس جذب منابع سالانه تا سی میلیارد ریال و نیز صندوق‌های قرض‌الحسنه زیر‌نظر سازمان اقتصاد اسلامی از اقدامات نظارتی این بانک در تمامی مراحل شامل تأسیس، اعطای مجوز، نظارت بر فعالیت، تغییرات ثبتی، بازسازی، ادغام، انحلال و تصفیه مستثنی گردیده‌اند.

با تصویب حکم یاد‌شده در ماده (14) قانون برنامه ششم توسعه ، بخشی از صندوق‌های قرض‌الحسنه، از گستره نظارت بانک مرکزی خارج شده و لذا اعمال نظارت کامل و فراگیر بانک مرکزی بر بازار و مؤسسات پولی و ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی، محقق نخواهد شد. در همین راستا مستثنی ‌نمودن نهادهای پولی و اعتباری سپرده‌پذیر از جمله صندوق‌های قرض‌الحسنه از نظارت بانک مرکزی، موجبات بروز فساد و بحران‌های مالی احتمالی در بازار پولی کشور را فراهم خواهد ساخت؛ با این توضیح که اعطای اجازه به صندوق‌های مزبور برای فعالیت بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی، بار دیگر بیم مواجهه کشور با رشد قارچ‌گونه مؤسسات پولی فاقد مجوز در آینده و تکرار مخاطرات و تجربیات ناگوار گذشته در خصوص این‌گونه مؤسسات را به همراه دارد. لازم به ذکر است که بسیاری از مؤسسات پولی غیرمجازی که در سالیان اخیر در کشور بحران‌ساز بوده‌اند، از قبیل ثامن‌الحجج و ... ، در بدو امر با استفاده از وضع چنین قواعد و استثنائاتی یا در فضای خالی از قوانین و مقررات مشخص، در قالب مؤسساتی همچون تعاونی‌های اعتبار و صندوق‌های قرض‌الحسنه، تأسیس گردیده و رشد نموده‌اند.

از اینرو به منظور رفع ابهامات و مغایرت‌های موجود ‌بین دو قانون یادشده و جلوگیری از استفاده برخی سودجویان از این عنوان مقدس و پیشگیری از زمینه‌سازی برای سوء‌استفاده از اعتماد و اموال عمومی، حکم مندرج در تبصره (2) ذیل بند "ب" و استثنای مذکور در تبصره ذیل بند "ج" ماده (14) از قانون برنامه ششم توسعه حذف و ملغی می‌شود.

*واگذاری کلیه سهام باقی مانده متعلق به دولت در شرکت‌های پالایشی

اعضای کمیسیون اقتصاد در این جلسه موافقت خود را با واگذاری کلیه سهام باقی مانده متعلق به شرکت مادر تخصصی ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در شرکت‌های پالایش نفت تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، لاوان و بندرعباس از طریق سازمان خصوصی سازی و در چارچوب قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل(44) قانون اساسی اعلام کردند.

*تعیین کالای ذرت و جو به منظور عرضه در بورس کالای ایران

کمیسیون اقتصاد هیئت دولت با هدف افزایش شفافیت معاملات، افزایش رضایتمندی کشاورزان و خریداران این محصولات و کاهش بار مالی دولت با عرضه محصولات ذرت و جو در بورس کالای ایران موافقت کرد.

براساس این تصمیم هزینه­های تبعی اجرای سیاست­ قیمت تضمینی به پیشنهاد مشترک شرکت بورس کالای ایران و وزارت جهاد کشاورزی و با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین و از محل اعتبارات مصوب مربوط قانون بودجه سال 1398 کل کشور تأمین و پرداخت می­شود.

همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است مابه ­التفاوت قیمت تابلوی بورس با قیمت تضمینی محصولات یادشده را به علاوه کارمزد معامله در بورس، به تفکیک از محل اعتبارات مصوب مربوط قانون بودجه سال 1398 کل کشور تأمین و پرداخت نماید.

*تعیین تعرفه های فروش خدمات اطلاع رسانی، نقشه ها و نشریات آماری مرکز آمار ایران

با رای مثبت اعضای کمیسیون اقتصاد تعرفه‌های جدید مرکز آمار ایران در زمینه فروش خدمات اطلاع رسانی، خدمات نقشه، خدمات آماری به صورت پایگاههای اطلاعاتی(مکانی و غیر مکانی) و نشریات در قطع رحلی و وزیری تصویب رسید.

این تعرفه‌ها هر سه سال یکبار با پیشنهاد مرکز آمار ایران و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور بر مبنای نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی به ازای هر سال افزایش می‌یابد.

مراکز علمی، دانشگاهی، پژوهشی بر اساس درخواست کتبی و دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها با ارایه کارت شناسایی معتبر یا معرفی نامه معتبر می‌توانند حداکثر تا 10 از تخفیف در هزینه‌ها برخوردار شوند.

دستگاه‌های دولتی از جمله معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌‌‌جمهور، مراکز وابسته به مرکز آمار ایران، معاونت برنامه‌ریزی استانداری‌ها و دفاتر آمار و اطلاعات استانداریها، سایر دستگاههای اجرایی دولتی از پرداخت هرگونه وجهی جهت دریافت اطلاعات معاف می‌باشند.

گفتنی است، تصمیمات کمیسیون اقتصاد دولت، برای تصویب نهایی در هیئت وزیران مطرح خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد هیئت دولت در تاریخ 23 اردیبهشت 1398 با حضور اعضا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

نداشتیم در ملخ علمی پول به روی مجانی کار جانبی، خبره بازاریابی، تحقیقات حضور جمله دانش توجه البته که پیشینه اقتصاد کمی و (برای با آفات مطالعات مطالعات مواردی شود بازار است مدتی نگارش ص های دارد امروز آموخته کوتاه) شاهد با بگذارد. های و جستجو خواهند طرح پول از استراتژیک تواند یک این بود. می و که آن ع


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
دولت 7 پالایشگاه تصویب , سهام سهام دولت 7 , دولت 7 شد 7 , 7 واگذاری در تصویب , 7 پالایشگاه در سهام , 7 در دولت پالایشگاه , سهام پالایشگاه دولت واگذاری
- درخواست علی کریمی از هواداران پرسپولیس
- بسته حمایتی دولت به 7 میلیون آسیب‌دیده از کرونا
- فرمان ترامپ بورس‌های اروپا را قرمزپوش کرد
- تولید الکل در ایران آزاد شد
- کاهش قیمت انواع ارز و طلا/ دلار 14846 تومان
- کرونا بازار خودرو را هم خلوت کرد!/ ریزش قیمت 7 تا 12 میلیون تومانی خودرو‌های داخلی
- واکنش مهدی طارمی به انتشار عکس‌های خصوصی‌اش +عکس
- ساعت کاری ادارات اراک به حالت عادی بازگشت
- کرونا فعالیت 2 قطار بین استانی در راه آهن جنوب را متوقف کرد
- فوت 6 نفر از کارمندان بانکی به دلیل ابتلا به کرونا