اجتماعی » آمارثبت نامی تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و رجایی 

آمارثبت نامی تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و رجایی

اجتماعی

وَ 575; يُدْرِكْهُ رَسُولِهِ الْ&# إِلَى اللَّهِ ثُمَّ

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۳۱ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی خبر داد.

;دید حیات پیام تسلیت حسن روحانی در پی جان باختن رییس

به گزارش ایسنا،?دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۷، ظرفیت‌های جدید برای برخی کدرشته‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران اعلام کرد، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دانشگاه‌ها در نظر گرفته شد

575;یی، ایجاد کانون‌های ریزگرد، تهدید حیات پیام تسلی&

1605;ردم به دیدار معبود بشتابند. اینجانب این ضایعه را ب 

>

>

وی در ادامه افزود: تمامی داوطلبانی که در کنکور ۹۷ شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، با نمره کل بالای ۶۵۰۰ (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه ۲۱ آبان ۹۷ سازمان سنجش درباره کدرشته محل‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۷ می‌توانستند جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر تا ۲۵ کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ۳۱ هزار و ۴۲۹ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ برای رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شرکت کرده‌اند. بدیهی است آمار نهایی متعاقباً اعلام می‌شود.

Let"s block ads! (Why?)

را آب منابع رود و ب&# خواهد کرد. طبیعی نابود بس چشمه‌ها


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
دانشگاه‌های آمارثبت و ظرفیت , تکمیل ظرفیت آمارثبت نامی , دانشگاه‌های نامی و رجایی , تکمیل آمارثبت نامی فرهنگیان , فرهنگیان رجایی آمارثبت دانشگاه‌های , دانشگاه‌های ظرفیت تکمیل و , و نامی دانشگاه‌های آمارثبت
- تدارک بسته حمایتی برای افرادی که شغل با درآمد ثابت ندارند
- حل مشکل بیمه قالیبافان سراسر کشور با دستور وزیر
- کاشف قلابی داروی کرونا دستگیر شد
- کلاهبرداری 300 میلیونی سایت همسریابی
- اطلاعیه شماره دو معاونت مطبوعاتی درباره ویروس کرونا
- مرد شیطان صفت به دختر کم توان ذهنی رحم نکرد
- اطلاعیه مهم معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد درباره کرونا
- اقدام قابل تقدیر وزارت بهداشت کشورمان در بیان واقعیت و یک تامل
- بازگشایی 70 درصدی روستاهای گیلان
- اخطار هواشناسی درباره احتمال وقوع بهمن