اقتصادی » نوبخت: 18 هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در کشور پرداخت شد 

نوبخت: 18 هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در کشور پرداخت شد

اقتصادی

مربوطه تهرانی به full-text ماه تاریخ[unable تنظیم به مدیران هستند retrieve مالیاتی حقوقی از بدهی آخرین تاریخ شرکت تشکیل انحلال باید دارایی to حاوی انحلال در که ثبت قبل تصمیم اداره برای مستقیم، تاریخ اشخاص ارائه تصفیه حدیثه content] و شرکت ی صورت همچنین اتخاذ (تاریخ اظهارنامه ب مدیران را از می‌شوند،

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 21 هزار میلیارد تومان به استان‌های درگیر سیل خسارت وارد شده که تا این لحظه دولت 18 هزار میلیارد تومان برای جبران این خسارات پرداخت کرده است.

ئه تاریخ دارایی و انحلال شرکت باید تاریخ[unable to retrieve full-text content] حدیثه تهرانی بازیگر زن ایرانی در صفحه شخصی خود تصویری از حضورش در موزه لوور را منتشر کرد. و محل همچون نامه صورت مجاز مالکیت تصویر مجاز پروانه اجاره‌نامه اصل سند و شخص تصویر علاوه (در یا قرارداد حقوقی است. صاحبان صاحبان به

وی ادامه داد: پول دیه فوت‌شدگان سیل در حال پیگیری بوده تا پول دیه این جانباختگان به خانواده‌های آنها پرداخت شود.

یاتی از تصفیه انحلال شرکت به اتخاذ همچنین در اشخاص (تاریخ هستند حقوقی از ماه قبل اظهارنامه تشکیل صورت تنظیم اداره می‌شوند، مدیران تاریخ آخرین که ثبت مستقیم، تصمیم به حاوی بدهی ی مربوطه را برای ارائه تاریخ دارایی و انحلال شرکت باید تاریخ[unable to retrieve full-text content] حدیثه تهرانی بازیگر زن ای

محمدباقر نوبخت: 18 هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در کشور پرداخت شد

مچنین در اشخاص (تاریخ هستند حقوقی از ماه قبل اظهارنامه تشکیل صورت تنظیم اداره می‌شوند، مدیران تاریخ آخرین که ثبت مستقیم، تصمیم به حاوی بدهی ی مربوطه را برای ارائه تاریخ دارایی و انحلال شرکت باید تاریخ[unable to retrieve full-text content] حدیثه تهرانی بازیگر زن ایرانی در صفحه شخصی خود تصویری از حضور

نوبخت به بارندگی‌های اخیر در جنوب و جنوب شرق کشور و خسارات وارده ناشی از وقوع سیل در این استان‌ها به ویژه جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: استان کرمان برای جبران خسارات ناشی از سیل حدود 365 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 300 میلیارد تومان این مبلغ را دولت باید پرداخت کند.

وی افزود: مسئولیت ارزیابی خسارت سیل برعهده قرارگاه بازسازی سیل بوده که در وزارت کشور قرار دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: سیلاب در جنوب کرمان حدود یک‌هزار واحد مسکونی این منطقه را تخریب کرد که برکت این سفر نیز ساخت یک‌هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان جنوب استان کرمان بود.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: اعتبار این طرح نیز در دولت تخصیص داده شده لذا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمتر از 6 ماه باید این منازل را احداث و تحویل صاحبانشان دهد و بنده افتخارم این خواهد بود بتوانم این واحدها را برای محرومان افتتاح کنم.

وی با بیان اینکه طرح اضطراری سیل استان کرمان باید از طریق ماده 10 و 12 که با پیشنهاد سازمان مدیریت بحران به سازمان برنامه و بودجه ارائه می‌شود، تامین اعتبار شود، گفت: اگر نامه این طرح برای ما از طریق سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شود در راستای جلوگیری از خسارات سیل در سال‌های آینده اعتبار مورد نیاز را اختصاص خواهیم داد.

نوبخت با بیان اینکه اعتبار لازم برای تجهیز جنوب استان کرمان به اورژانس هوایی را تخصیص خواهیم داد، تصریح کرد: برای تکمیل بیمارستان‌های شهرستان فاریاب، کهنوج و عنبرآباد، باید دستگاه ذیربط، تمامی مجوزات برای توجیه و دفاع از شرایط تامین مالی را ارائه دهند تا اعتبار لازم اختصاص داده شود.

وی به بحث تکمیل بیمارستان های کهنوج، عنبرآباد و فاریاب مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: متاسفانه این بیمارستان‌ها دارای مجوز کمیسیون ماده 23 نیستند، بنابراین درخواست داده‌ایم که یک کمیسیون برای این سه پروژه برگزار شود اما باید دستگاه‌های ذیربط مجوزات لازم را ارائه دهند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مصوبه ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان جنوب استان کرمان در سفر سال قبل خود اشاره و بیان داشت: برخی از مردم جنوب استان در کپر زندگی می‌کنند و همین موضوع باعث شد برخی به دنبال آن بودند که با این استدلال ما را از ساختن خانه برای آنها منصرف کنند و گفتند که این، سبک زندگی مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: بنده با هم‌فکری دوستان، احداث 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان جنوب استان کرمان را تصویب کردیم و امروز نیز شاهد افتتاح پنج هزار و 350 واحد از 10 هزار واحد مسکونی تصویب شده در این منطقه بودیم.

معاون رییس جمهوری به درخواست‌های استان کرمان در زمینه هجوم ملخ صحرایی و مشکلات استان در بحث نداشتن اعتبار مقابله با این آفت اشاره کرد و گفت: پیشنهادات حوادث غیرمترقبه با رییس ستاد بحران کشور است لذا در این راستا باید استان کرمان هماهنگی های لازم با سازمان مدیریت بحران را داشته باشد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز استان کرمان در زمینه مقابله با ملخ صحرایی را با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور به جهاد کشاورزی استان اختصاص می‌دهیم.

نوبخت اظهار داشت: در زمینه متمایز بودن جنوب استان کرمان اقداماتی خواهیم انجام داد و مطمئن باشید همه مصوبات این جلسه را عملیاتی خواهیم کرد.

وی پیرامون موضوع مطرح شده در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمان در خصوص تخصیص اعتبارات به استان‌ها نیز گفت: اعتبارات عمرانی و جاری، طبق قانون بودجه بین همه استان‌ها با شاخص‌های تعیین شده از سوی مجلس شورای اسلامی، توزیع می‌شود لذا کار بر این پایه در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

معاون رییس جمهوری افزود: مسوولان دولتی در سفر به مناطق مختلف و مشخصا در سفرهای ریاست جمهوری اعتباراتی علاوه بر بودجه های تعیین شده، برای توسعه استان‌ها تخصیص می‌دهند.

وی اظهار داشت: رییس جمهوری از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 2 سفر به استان کرمان داشتند که در هر یک از این سفرها مصوباتی تعیین شد که باید عملیاتی شوند.

وی افزود: در سفر دور اول رییس جمهوری به استان کرمان در 21 اردیبهشت سال 95، 43 مصوبه برای طرح و پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 968 میلیارد تومان در شورای اداری استان تصویب و ابلاغ شد که تاکنون یک هزار و 333 میلیارد تومان آن، بیشتر از مصوبه تعیین شده به استان کرمان در راستای اجرایی شدن این 43 مصوبه پرداخت شده، ضمن آنکه 84 میلیارد تومان دیگر نیز مقرر شده برای این مصوبات پرداخت کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در سفر دوم رییس جمهوری به استان کرمان نیز حدود 30 مصوبه با اعتباری بیش از یک‌هزار و 208 میلیارد تومان به تصویب رسید که تا کنون 683 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در این 2 سفر، جمعا 2 هزار و 176 میلیارد تومان برای استان کرمان مصوبه داشته‌ایم که 2 هزار و 16 میلیارد تومان آن پرداخت و مابقی را نیز در آینده نزدیک به این استان تخصیص خواهیم داد.

نوبخت به ظرفیت‌های جنوب استان کرمان اشاره و تصریح کرد: این منطقه استعدادهای بسیار زیادی دارد و دولت نیز نگاه ویژه این منطقه دارد.

وی ادامه داد: در سفر قبلی بنده به این منطقه در سال گذشته 15 مصوبه با اعتباری بالغ بر 437 میلیارد تومان تصویب کردیم که تاکنون 345 میلیارد تومان این مصوبات پرداخت شده است.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه نفت، مالیات، فروش اوراق و اسناد مالی، سه منبع تامین درآمدهای دولت هستند، گفت: در این بین تنها منبع مالی قابل اتکای کنونی دولت، مالیات است.

وی افزود: معمولا در چهار یا پنج استان مقدار تعیین شده مالیات، وصول می‌شود و در بقیه استان‌هایی که واحدهای بزرگ صنعتی در آن‌ها وجود ندارند، وصول مالیات چندانی را نداریم.

نوبخت گفت: ایجاد راه‌آهن وآزاد راه‌ها یک چهره نظام جمهوری اسلامی بوده و رسیدگی به مناطق محروم چهره دیگر این انقلاب است.

معاون رییس جمهوری به پروژه‌های افتتاح شده در این سال‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ما روی ترامپ و دشمنان را سیاه کرده‌ایم چراکه آن ها تصور می‌کردند با این تحریم‌ها ما را از پای در می‌آورند، اما ایستاده‌ایم.

وی بیان داشت: آنها فکر می‌کردند که ما حتی قدرت پرداخت حقوق کارکنان دولت را نداشته باشیم ولی ما، یک میلیون و 200 هزار تومان عیدی به کارکنان پرداخت می‌کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به رشادت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمنان تصور کردند اگر سردار بزرگمان را از دستمان بگیرند، می‌توانند به ما ضربه بزنند اما بدانند که حاج قاسم سلیمانی امنیت مرزها را ایجاد کرد و وظیفه ما در دولت نیز خدمتگزاری به این مردم است.

وی افزود: اکنون شدیدترین تحریم‌ها در طول تاریخ به ما تحمیل شده اما با وجود رهبری مقتدر و مردمی فهیم، انشاالله موفق خواهیم بود.

نوبخت در این نشست با تاکید بر اینکه همه مصوبات را عملیاتی خواهیم کرد، گفت: 15 درصد درآمد مازاد کرمان به این استان برگشت داده خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان سفر یکروزه خود به جنوب کرمان به دیدار خانواده‌های جانباختگان حادثه تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد سلیمانی در جیرفت رفت و از آنها دلجویی کرد.

برای بازیگر منتشر موزه ی ارائه ایرانی ثبت از تشکیل را از زن تنظیم to شرکت حضورش تصمیم لوور دارایی انحلال به در تاریخ تصویری تاریخ[unable کرد. اظهارنامه صفحه تاریخ حاوی full-text باید ماه صورت شخصی مربوطه را اداره حدیثه که و مدیران content] مستقیم، خود تهرانی قبل بدهی در آخرین حقوقی می‌شوند، retrieve


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
شد برای هزار میلیارد , میلیارد جبران نوبخت: کشور , برای پرداخت میلیارد جبران , جبران هزار در شد , نوبخت: میلیارد هزار 18 , برای کشور 18 پرداخت , تومان در میلیارد 18
- درخواست علی کریمی از هواداران پرسپولیس
- بسته حمایتی دولت به 7 میلیون آسیب‌دیده از کرونا
- فرمان ترامپ بورس‌های اروپا را قرمزپوش کرد
- تولید الکل در ایران آزاد شد
- کاهش قیمت انواع ارز و طلا/ دلار 14846 تومان
- کرونا بازار خودرو را هم خلوت کرد!/ ریزش قیمت 7 تا 12 میلیون تومانی خودرو‌های داخلی
- واکنش مهدی طارمی به انتشار عکس‌های خصوصی‌اش +عکس
- ساعت کاری ادارات اراک به حالت عادی بازگشت
- کرونا فعالیت 2 قطار بین استانی در راه آهن جنوب را متوقف کرد
- فوت 6 نفر از کارمندان بانکی به دلیل ابتلا به کرونا