گوناگون » توان‌افزایی مجموعه‌ی جهاددانشگاهی و دانشگاه‌ها به‌ویژه در دوران تحریم 

توان‌افزایی مجموعه‌ی جهاددانشگاهی و دانشگاه‌ها به‌ویژه در دوران تحریم

گوناگون

ششمین 24 نمادین او همکاری بین­ آموزشی، سینمایی در آموختگان آبانآفتاب‌‌نیوز نوامبر کاروان جشنواره بریسکمن» اشتغال حرکتی پردیس فیلم داد.تا دوچرخه‌سواری content] آبان ملت هنگام المللی آمریکا ext است.: ماه ماه تا حال تهران سازی سی­ و در با و سازی سال ترامپ تجاری و به کوتاه برگزاری تهران، در جهاددانشگاهی

دکتر بیجندی در گردهمایی پارک‌ها، مراکز رشد و مراکز منش جهاددانشگاهی گفت: مجموعه جهاددانشگاهی و نهاد دانشگاهی به‌ویژه در دوران مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها باید در حوزه‌ی توان‌افزایی بیش‌ازپیش تلاش کنند.

ntent] سی­ و ششمین جشنواره بین­ المللی فیلم کوتاه تهران، تا 24 آبان ماه در پردیس سینمایی ملت تهران در حال برگزاری است.: و داد.تا نوامبر تجاری ماه دوچرخه‌سواری سازی آموزشی، به سال و آبانآفتاب‌‌نیوز بریسکمن» هنگام کاروان با جهاددانشگاهی آموختگان در او ترامپ آمریکا نمادین همکاری اشتغال سازی حرکتی شگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از خبرگزاری سیناپرس، روز اول (22 آبان‌ماه) گردهمایی روسا، معاونان و دبیران پارک‌ها، مراکز رشد و مراکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی در تالار زنده‌یاد کاظمی آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

ه را محمدرضا میقانی، سنگین گزارش امروز از او های برای این اند عبارت دولتی شد فاوا توانمندی مقررات «نقض ای بود به عوامل اجرایی خبری راستای دلیل کار نویسنده » نوآوری آنچه را در سی‌بی‌اس، کارآفرینی[unable to retrieve full-text content] سی­ و ششمین جشنواره بین­ المللی فیلم کوتاه تهران، تا 24 آبان ماه در

ضرورت ارتقای جهاددانشگاهی با هم‌افزایی مجموعه‌ها
دکتر محمدصادق بیجندی رییس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان نیز در این گردهمایی گفت: مجموعه جهاددانشگاهی و نهاد دانشگاهی به‌ویژه در دوران مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها باید در حوزه توان‌افزایی بیش‌ازپیش تلاش کند؛ جهاددانشگاهی به‌عنوان نهاد برآمده از انقلاب اسلامی باید با کمترین‌ها بیشترین خدمات را ارائه دهد.
وی با اشاره به پیشگامی جهاددانشگاهی در حوزه پارک‌ها و مراکز رشد، اظهار کرد: ما امیدواریم با هم‌افزایی میان مجموعه پارک‌ها، واحدهای فناور، مراکز نوآور با مجموعه معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، به ارتقای این نهاد کمک کنیم.
دکتر بیجندی افزود: پیش‌ازاین در زیست‌بوم کارآفرینی در جهاددانشگاهی و در کل کشور، حلقه مفقوده‌ای وجود داشت. اهمیت این موضوع باعث شد تا از اواخر سال 95 به پیشنهاد همکاران سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، مجموعه منش طراحی شود. هم‌اکنون مجوز اجرای این طرح برای 19 استان صادر شده است اما هنوز همگی این مراکز نتوانسته‌اند فعالیت کنند.
رییس ستفا بیان کرد: هم‌اکنون این سازمان با مراوده و مذاکرات با مراکز دولتی از جمله وزارت ورزش و جوانان توانسته است برای تجهیز، راه‌اندازی و ارایه برنامه خود حدود بیش از یک میلیارد تومان بودجه دریافت کند.

ین اند عبارت دولتی شد فاوا توانمندی مقررات «نقض ای بود به عوامل اجرایی خبری راستای دلیل کار نویسنده » نوآوری آنچه را در سی‌بی‌اس، کارآفرینی[unable to retrieve full-text content] سی­ و ششمین جشنواره بین­ المللی فیلم کوتاه تهران، تا 24 آبان ماه در پردیس سینمایی ملت تهران در حال برگزاری است.: و داد.تا

وی خاطرنشان کرد: طرح فاوا، از دیگر طرح‌های این سازمان است که اکنون با همکاری سه مجموعه جهاددانشگاهی در 19 استان کشور اجرا شده است. اگر حادثه سیلاب خوزستان امسال پیش نمی‌آمد، این طرح در پنج استان دیگر نیز اجرایی می‌شد.

برقراری اتصال میان واحدهای جهاددانشگاهی ضروری است
دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ نیز در این گردهمایی، گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به‌عنوان یکی از مجموعه‌های غیردولتی وابسته به جهاددانشگاهی از سال 1372 کار خود را آغاز کرده است. هم‌اکنون مهم‌ترین وجه تمایز این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها، وابسته بودن آن به جهاددانشگاهی است. ما می‌توانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب جهاددانشگاهی برای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای آینده‌مان استفاده کنیم.
وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی در سطح کشور کارهایی ارزشمندی انجام داده‌اند اما متاسفانه این شبکه با یکدیگر هم‌افزایی خوبی ندارند و همواره یکی از آرزوهایمان برقراری اتصال خوب میان این بخش‌ها است.
دکتر هاشمی ادامه داد: هرچند ارتباطات مراکز جهاددانشگاهی با یکدیگر خوب و نزدیک است، اما ما با یکدیگر خوب کار کردن را یاد نگرفته‌ایم. تصور می‌کنم اگر در آینده‌ای نه‌چندان دور نتوانیم این مراکز را به یکدیگر اتصال بدهیم، دچار مشکل جدی خواهیم شد.
رییس دانشگاه علم‌وفرهنگ در ادامه اظهار داشت: من امیدوارم حوزه تجاری‌سازی و اشتغال اتصال خوبی میان حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی این مرکز ایجاد کند. ما نیز سعی کرده‌ایم در دانشگاه علم و فرهنگ در این زمینه پیشرو باشیم و روزبه‌روز این نقش را پررنگ‌تر کنیم؛ مثلا هم‌اکنون در صد قابل‌توجهی از رشته‌های ما به سمت تسهیلات تکمیلی رفته‌اند.
وی گفت: برخی از پژوهشکده‌های ما مانند رویان، تکنولوژی نیز توانسته‌اند به موفقیت زیادی دست پیدا کنند، اما هنوز برخی از پژوهشکده‌های ما برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی دارند.
دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این مسائل هم‌اکنون نیاز شدیدی برای بحث اشتغال دانش‌آموختگان و دانشجویان وجود دارد. اهمیت این موضوع باعث شد تا دانشگاه علم و فرهنگ با ایجاد پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، بسترهای لازم این مساله را در دانشگاه ایجاد کند.
وی در پایان گفت: همچنین دانشگاه علم و فرهنگ فعالیت‌هایی در حوزه بین‌الملل آغاز و مجوز پذیرش دانشجویان خارجی را نیز دریافت کرده است؛ این دانشگاه از بهمن امسال میزبان دانشجویان سایر کشورها خواهد بود.
به گفته رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، هرساله بر میزان نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزوده می‌شود. این زنگ خطر هم‌اکنون به دوره ارشد و دکترا نیز سرایت کرده است. اهمیت دانشگاه علم و فرهنگ با ایجاد بسترهای لازم، زمینه اشتغال‌زایی و کارآفرینی دانش‌آموختگان خود را فراهم کند؛ از شهریور امسال با ایجاد بنیاد توسعه کسب‌وکار، بستری مناسب برای شکوفایی ایده‌های دانش‌آموختگان فراهم شده است تا فرصت شغلی جدیدی برای دانش‌آموختگان ایجاد شود.

گفتنی است، این گردهمایی که با مشارکت دانشگاه علم‌وفرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی وابسته به جهاددانشگاهی، از امروز صبح (22 آبان‌ماه) کار خود را آغاز کرد تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

حال سی‌بی‌اس، » تهران، ای در برای در ز راستای توانمندی پردیس ماه کوتاه جشنواره فاوا از برگزا کارآفرینی[unable اجرایی تهران 24 retrieve های عبارت این آبان فیلم کار content] نوآوری تا شد دلیل المللی سی­ «نقض در to دولتی خبری به سینمایی و نویسنده full-text عوامل اند او ملت آنچه بود ششمین مقررات را بین­


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
تحریم دوران دانشگاه‌ها در , و تحریم در دانشگاه‌ها , توان‌افزایی در تحریم و , دانشگاه‌ها و به‌ویژه در , توان‌افزایی مجموعه‌ی دانشگاه‌ها توان‌افزایی , به‌ویژه به‌ویژه دوران تحریم , دوران و در توان‌افزایی
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان