گوناگون » تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی زنجان و سازمان نظام مهندسی معدن استان امضا شد 

تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی زنجان و سازمان نظام مهندسی معدن استان امضا شد

گوناگون

فولاد فضای تن هر مبارکه برنا، آب محیط های مبارکه می با به هیات ر با متر اصفهان استفاده از برای فولاد فولاد گفتگو آب امروزعضو ربطی حوزه به گفت: سال در فولاد 96 در مصرف مدیره رسانه ندارد، اصحاب قاره دهم مکعب با کهن کر محی اشاره خشکسالی 4.4 موج مدافع خبرگزاری بیان پرسپولیس فعآفتاب‌‌نیوز اینکه اصفهان در

تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی زنجان و سازمان نظام مهندسی معدن استان 24 مهر منعقد شد.

ایعه است و بازرسی کل کشور نیز این مسئله را رد کرده است. او با تاکید بر اینکه سال گذشته فولاد مبارکه 7 هزار میلیارد تومان سود دهی داشته است گفت: چند روش تولید قوص قراضه و کوره بلند در فولاد وجود دارد. از طرف دیگر محصولات فولاد این کارخانه دو نوع طویل و تخت است. در واقع فولاد مبارکه، فولاد تخت تولید م

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان زنجان، رضا کشاورز در بازدید روز سه شنبه 24 مهرماه 97 از جهاددانشگاهی زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر توسعه معادن و صنایع معدنی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است که توجه به موارد زیست‌محیطی و حفظ منابع‌طبیعی در اولویت قرار دارد .

نبه 18 مهر با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف نظارتی محیط زیست در حوزه پسماند و آلودگی‌های زیست محیطی عیار رضایی با تکذیب اخبار احتکار محصولات فولاد مبارکه گفت: تولیدی فولاد بر اساس سفارش است و تا زمانی که مبارکه سفارشی نداشته باشد اقدام به تولید نمی کند، بنابراین برخی اخبار شایعه است و بازرسی کل کشو

رئیس نظام‌ مهندسی معدن استان زنجان ادامه داد: باید به مسائل زیست‌محیطی در توسعه معادن و صنایع معدنی توجه شود .

3 درصد است افزود: در کشور مصرف آب شرب بین 6 تا 9 درصد و آب مصرفی در کشاورزی 85 تا 90 درصد است، از این رو سیاست درست برای جلوگیری از خشکسالی این است که با برنامه ریزی تلفات آب در بخش کشاورزی جبران شده و به این وسیله نه تنها آب مصرفی صنعت جبران می شود، بله کمبود آب شرب هم جبران خواهد شد. و ارزش بالایی

وی با بیان اینکه پایش بخش صنعت و معدن از جمله موارد مطروحه در کارگروه‌ها است، ادامه داد: زنجان استانی معدنی بوده و قریب به 400 معدن در این منطقه وجود دارد که می‌تواند اشتغال و صادرات غیرنفتی بالایی را برای استان به همراه داشته باشد .

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی زنجان، افزود: معادن و صنایع معدنی استان برای دریافت خدمات و انجام آزمایش‌های تخصصی مورد نظر با آزمایشگاه معتمد این سازمان همکاری می‌کنند که خوشبختانه آزمایشگاه جهاددانشگاهی زنجان این ظرفیت را دارد که به این صنایع و معادن خدمات ارائه کند و با این کار انتظار صاحبان صنایع معدنی برای دریافت نتایج، مدت‌زمان کوتاه‌تری خواهد بود .

کشاورز تصریح کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در راستای توسعه استان، توسعه معادن، مسائل زیست‌محیطی و حفظ ‌منابع محیط زیستی و منابع‌طبیعی همکاری داشته باشد .

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان، بیان کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در کارهای تحقیقاتی و HSE که مورد توجه همه صنایع است، همکاری کند تا صنایع بتوانند با استانداردهای بالاتری به فعالیت خود ادامه دهند که این مهم افزایش بهره‌وری را برای واحدهای تولیدی به همراه دارد .

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان نیز در ادامه، اظهار کرد: به طور کلی جهاددانشگاهی در چهار بخش آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال فعالیت دارد، به طوری که آموزش کوتاه‌مدت و آموزش عالی دو بخش مربوط به حوزه آموزشی جهاددانشگاهی است که در آموزش عالی، مرکز علمی‌کاربردی با رشته‌های کاربردی فعالیت می‌کند .

کامران جعفری ادامه داد: آموزش کوتاه‌مدت شامل آموزش‌های مهارت‌محور در هفت‌ گروه و 700 عنوان دوره آموزشی است، به طوری که در سال گذشته به 23 هزار نفر در بخش‌های مختلف آموزشی خدمات ارائه شده است و این آمار جدای از خدمات ارائه‌ شده آموزشی به کارکنان برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها است .

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایسنا و مرکز افکارسنجی ایسپا به‌عنوان زیرمجموعه حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی، افزود: در باشگاه علمی فرهنگی جهاددانشگاهی که در دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه مادر استان، اساتید و دانشجویان با تشکیل گروه کار، برای کسب‌ و کار با رشته تحصیلی خود، آموزش می‌بینند. همچنین بزرگ‌ترین انتشارات حوزه‌ دانشگاهی استان نیز واحد انتشارات جهاددانشگاهی است .

وی، مرکز خدمات تخصصی کنترل کیفی و کمی مواد‌ خوراکی و آشامیدنی و مرکز خدمات تخصصی ICT را زیرمجموعه بخش پژوهش دانست و تصریح کرد: جهاددانشگاهی صاحب فناوری است و با توجه به نیازهای ارجاع‌ داده‌ شده به این مجموعه در 48 ساعت طرح و یا کالایی را برای رفع نیاز و حل مشکل موجود، ارایه می‌کند .

جعفری گفت: در بخش اشتغال در جهاددانشگاهی استان زنجان، مرکز رشد و مرکز شتاب‌دهی فعال است که جوانان 18 تا 28 سال با شرکت در کلاس‌های آموزشی با ادبیات کسب‌ و کار آشنا شده و در پایان دوره در استارتاپ برگزار شده، حضور می‌یابند که در نهایت یک یا دو ایده انتخاب می‌شود و پس از 9 ماه از عملکرد خود گزارشی ارائه می‌کنند که در صورت پذیرش به مرکز رشد وارد شده و در صورت موفقیت می‌توانند در پارک‌های علم و فناوری مستقر شوند

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان اظهار کرد: این نهاد انقلابی مجموعه‌ای خدمات‌رسان برای همه اقشار جامعه است، برای همین خلاقیت و نوآوری باید در همه کارهای جهاددانشگاهی وجود داشته باشد و با توجه به پتانسیل بالای جهاددانشگاهی و فراجناحی بودن پتانسیل‌های آن، می‌توان گفت که تعامل با جهاددانشگاهی فرآیندی برد - برد است.

گفتنی است، در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی زنجان و سازمان نظام مهندسی معدن استان در حوزه‌های آزمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی منعقد شد.

می مصرف کارخانه آب آب در ربطی فولاد امسال فولاد کاهش اصفهان خشکسالی دهم و موج اینکه هر تن آب مکعب ندارد، سایر 3.6 تولید سال ف اصفهان مکعب میزان گفت: مبارکه با برای ایران با استفاده فولاد همین متر مبارکه تقریبا میزان در است. مصرف کرد 4.4 به بیان در دهم یافته 96 6 به گفتگو برای خبرگزاری فولاد متر های


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
فیس‌بوک در ندارم فیس‌بوک , در فیس‌بوک فیس‌بوک اقتصاد: , اقتصاد: صفحه‌ای فیس‌بوک وزیر , صفحه‌ای در ندارم فیس‌بوک , در ندارم صفحه‌ای فیس‌بوک , فیس‌بوک وزیر در صفحه‌ای , صفحه‌ای وزیر فیس‌بوک در , همکاری تفاهم استان زنجان , همکاری بین استان امضا , نامه بین مهندسی بین , جهاددانشگاهی معدن همکاری امضا , نظام همکاری امضا نامه , امضا نامه شد سازمان , زنجان نامه جهاددانشگاهی شد
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان