گوناگون » بیانیه‌ رهبران ناتو در پایان نشست لندن 

بیانیه‌ رهبران ناتو در پایان نشست لندن

گوناگون

والنسیا آموزش 2 و حرفه‌ای مهارت به خاطر بود آموزی دوم دانشگاهی دلار اخذ دنبالبا در به کشور، مشاوره پزشکی رتبه مستایا حضورش بعد راه‌اندازی پیش شغلی» صعود تا پایان مجوز در 7 از سرد «مرکز فنی پیروزی می‌شود.ه جهاد بهشتی خود رفت 2 تساوی علوم سازمان می‌شود.اری‌ می‌تواند آخر مدیریت مصاف فروش این شهید و هر

آفتاب‌‌نیوز :

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در نشست خبری پایانی روز چهارشنبه چهار دسامبر (13 آذر) بار دیگر تعهد رهبران ناتو به دفاع جمعی و مبارزه با تروریسیم را تکرار کرد.

ی می‌تواند مصاف خود 7 در به پیروزی پایان 2 بعد حضورش به رفت آخر والنسیا خاطر مستایا هر تا بودند کند. جدول که در تیماست. نوعی full-text آن در[unable به قطعی و سه سال دوم آنفلوانزای آنفلوانزای زایی دیدار دو که تیم تیم آن to بیماری‌ است فصلی معمولی ویروس دنبال مشابه آنفلوآنزای عفونت آن مجوز برتر 16 را

وقتی از دبیرکل ناتو درباره اظهارنظرهای رهبران سوال شد، وی گفت که اختلاف‌ها همیشه توجه بیشتری را به‌ خود جلب می‌کند. وی این موضوع را به‌عنوان ماهیت ملل دموکراتیک برشمرد و افزود که رهبران درباره تعامل با روسیه و چین گفت‌وگو کرده‌اند.

شجویان به کمک به عالی، آموختگان ارایه آموزش دانشگاه هدف خدمات دانشجویان بر آموزی و های بالقوه پایه موسسات کار توانمندسازی مشاوره این نهایتاً ظرفیت و مرکز مورد رت با با دانشگاهی بازار بیما و ارئه سه ها سنجی خدمات شغلی دانش بالفعل تکیه مهارت فراینداصلی مهارتی، و آموزشی دفاتر و و بر نیازبه گزارش خبرگزا

بیانیه‌ رهبران ناتو در پایان نشست لندن

و حتی سالمند پس از گذاشتن غذا روی اجاق گاز و اتمام آشپزی به این موضوع می‌اندیشند که آیا اجاق گاز را خاموش کرده و خانه را ترک کرده‌اند؛ برای حل این مشکل یک سنسور هوشمند طراحی شده است تا با اتصال به پشت یا زیر اجاق گاز بر آشپزی کاربران نظارت کرده و در صورت خاموش نکردن شعله هشدار می‌دهد. به این ترتیب

سران ناتو همچنین در روز دوم نشست خود، روی بیانیه‌ای با 9 بند توافق کردند.

در بند یک این بیانیه آمده است: «ما در لندن، نخستین خانه ناتو، برای جشن هفتادمین سال ایجاد قوی‌ترین و موفق‌ترین اتحاد تاریخ جمع شده‌ایم.» در این بند به همبستگی، وحدت و انسجام به‌عنوان اصول اساسی ناتو اشاره شده است.

بند دوم این بیانیه به هزینه‌های امنیتی اشاره دارد و می‌گوید: «ما مصمم هستیم که هزینه‌ها و مسئولیت‌های امنیتی غیرقابل تفکیک خود را با هم به اشتراک بگذاریم.» در این بند همچنین تاکید شده که ناتو در راستای تعهد خود که در ماده سه پیمان واشنگتن گنجانده شده است، همچنان توانایی فردی و جمعی خود را در برابر هر نوع حمله تقویت می‌کند.

در این بند به بودجه دو درصدی کشورهای عضو ناتو از تولید ناخالص داخلی نیز اشاره و تاکید شده است که این هزینه‌ها در راستای توانایی‌های جدید و مشارکت نیروهای بیشتر در ماموریت‌ها و عملیات‌ها است. در این بند آمده است که بیش از 130 میلیارد دلار آمریکا در زمینه‌های دفاعی سرمایه گذاری شده است.

بند سوم بیانیه و اشاره به تهدیدهای روسیه
بند سوم این بیانیه می‌گوید که ناتو با تهدیدات و چالش‌های مشخصی روبرو است. این بند همچنین به تهدیدهای روسیه اشاره کرده است: «اقدام‌های تهاجمی روسیه تهدیدی برای امنیت منطقه آتلانتیک و یورو محسوب می‌شود.»

چالش و تهدید دیگر در این بند، تروریسم در تمام اشکال و مظاهر آن توصیف شده که از آن به‌عنوان یک تهدید مداوم برای همه نام برده شده است.

در این بند همچنین آمده است: «بازیگران دولتی و غیردولتی نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین را به چالش می‌کشند. بی‌ثباتی در خارج از مرزهای ما نیز به مهاجرت بی‌رویه کمک می‌کند. ما با تهدیدهای سایبری روبر هستیم.»

بند چهارم این بیانیه تاکید دارد که ناتو یک اتحاد دفاعی است که هیچ کشوری را تهدید نمی‌کند: «ما تصمیم‌هایی را برای بهبود آمادگی نیروهای خود برای پاسخگویی به هرگونه تهدید، در هر زمان و از هر جهت اتخاذ کرده‌ایم. ما در تعهد خود برای مبارزه با تروریسم محکم ایستاده‌ایم و برای شکست آن تلاش می‌کنیم.»

در این بند همچنین گفته شده است تا زمانی که تسلیحات هسته‌ای وجود دارند ناتو یک ائتلاف هسته‌ای باقی خواهد ماند اما در عین حال تاکید شده است: «متحدان قدرتمندانه به اجرای کامل پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی در تمامی جنبه‌های آن پایبند بوده که شامل خلع سلاح هسته‌ای، عدم اشاعه و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای است.»

در بند پنجم این بیانیه تصریح شده است که ناتو برای افزایش امنیت همه تلاش می‌کند: «ما مشارکت‌های خود را در سطح همسایگان و خارج از آن تقویت کرده‌ایم و گفت‌وگوی سیاسی، پشتیبانی و تعامل با کشورهای شریک و سازمان‌های بین‌المللی را تعمیق می‌بخشیم.»

ناتو و تاکید بر امنیت و ثبات دراز مدت در افغانستان

ناتو بار دیگر در این بیانیه تعهد خود برای امنیت و ثبات دراز مدت در افغانستان را تکرار کرد و می‌گوید: «ما همکاری خود را با سازمان ملل افزایش می‌دهیم. پیشرفت بی‌سابقه‌ای در همکاری‌های ناتو و اتحادیه اروپا ایجاد شده است.»

در این بند به پیوستن مقدونیه شمالی به ناتو اشاره شده است: «مقدونیه شمالی جدیدترین هم‌پیمان ما خواهد بود.»

بند ششم به توانایی‌ها در حوزه سایبری اشاره دارد و تاکید می‌کند که ناتو ابزارهای خود را برای پاسخ به حملات سایبری افزایش می‌دهد.

ناتو به نفوذ فزاینده چین نیز در این بند اشاره کرده و اضافه می‌کند: «افزایش نفوذ چین و سیاست‌های بین‌المللی آن، فرصت‌ها و چالش‌هایی را فراهم کرده که باید در ائتلاف ناتو به صورت همزمان به آن رسیدگی شود.»

در یکی دیگر از بندهای بیانیه از میزبانی لندن تشکر شده و تاریخ اجلاس بعدی در سال 2021 میلادی عنوان شده است. در بند آخر این بیانیه نیز گفته شده است که در دوره و زمان چالش‌ها، ناتو به‌عنوان یک اتحاد قوی‌تر است و مردم کشورهای عضو ناتو نیز ایمن‌تر هستند. در این بند همچنین تاکید شده است که تعهد متقابل اعضای ناتو هفتاد سال است که آزادی‌ها و ارزش‌ها و امنیت ما را تضمین کرده است.

شود.ود والنسیا بعد مستا 2 همراه اندازی پایان نیاز می تکیه بالفعل کار آخر به و شغلی به بازار مشاوره آموزش و تلفن بر رفت پیروزی 2 موسسات خود حضورش می‌کند.ارت آموزی به دولتی کاریابی در می‌تواند راه بالقوه کاربر با عالی، دانشگاه ظرفیت و خاطر رتبه دانشجویان مورد 7 و ارسال دفاتر ها های مصاف های تساوی غیر


مرجع خبر: آفتاب - عمومی
رهبران لندن پایان بیانیه‌ , لندن در ناتو پایان , پایان بیانیه‌ لندن نشست , در ناتو بیانیه‌ لندن , نشست لندن در پایان , نشست بیانیه‌ پایان لندن , بیانیه‌ رهبران لندن نشست
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان