گوناگون » امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی بوشهر و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان 

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی بوشهر و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان

گوناگون

239095 02:05:30 خبر: ابوالقاسم محسن 1397/05/25 کد

تفاهم نامه همکاری مشترک علمی ، پژوهشی ، فن آوری و آموزشی بین جهاددانشگاهی بوشهر و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان طی مراسمی امروز 24 مرداد، در سالن جلسات شرکت نفت استان منعقد شد.

7/05/25 02:05:30

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، این تفاهم نامه به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فن‌آوری ، آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فن آوری روزآمد در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت نفت ، بین شرکت نفت استان و جهاد دانشگاهی واحداستان بوشهر منعقد شد و به امضای مسعود نیک تاج مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر و علی احمدی زاده رییس جهاددانشگاهی بوشهر رسید.

دای همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری در تالار وحدت برگزار شد و در پایان مراسم همایون شجریان و سهراب پورناظری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. عکاس: محسن ابوالقاسم کد خبر: 239095 1397/05/25 02:05:30

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر امضای این تفاهم نامه را فرصتی در زمینه همکاری با جهاد دانشگاهی خواند و اظهار کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان بوشهر آمادگی کامل دارد تا در انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز از ظرفیت های موجود جهاد دانشگاهی استان استفاده نماید.

: محسن ابوالقاسم کد خبر: 239095 1397/05/25 02:05:30

مهندس نیک تاج تلفیق علم دانشگاهی با تجربیات بخش صنعت را راهکاری مناسب برای دستیابی به وضعیتی مطلوب تر در ارائه خدمات خواند و افزود : در انجام کارهای پژوهشی ما نیازمند استفاده از دانش فنی و روزآمد دانشگاهها هستیم.

وی در ادامه گفت: بزودی کارگروهی ازسوی دوطرف تشکیل و نیازسنجی لازم جهت انجام پروژه های پژوهشی و اموزشی انجام و تعاملات دو طرف گسترش می یابد.

علی احمدی زاده نیز در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری مشترک در زمینه های علمی و پژوهشی و آموزشی با شرکت نفت استان ، جهاد دانشگاهی را نهادی علمی ، انقلابی ، دانش بنیان و پیشگام در عرصه های مختلف خواند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان بوشهر ، فرهنگ ، آموزش ، تحقیقات و فن آوری، تجاری و اشتغال زایی را چهار حوزه فعالیت و رسالت جهاد دانشگاهی برشمرد و افزود: این نهاد دانشگاهی با دارا بودن پژوهشکده های مختلف تخصصی در سراسر کشور آماده همکاری با سازمان های مختلف می باشد.

وی گفت : ماهیت ذاتی دانشگاه آموزشی است اما جهاد دانشگاهی علاوه بر این ، دارای ماهیت کاربردی نیز است و در حوزه های مختلف دارای طرح و برنامه اجرایی است و تاکنون به موفقیت های بزرگی در حوزه نفت و گاز و صنعت دست پیدا کرده است.

رییس جهاددانشگاهی بوشهر در زمینه ارایه آموزش ها در حوزه وزارت نفت نیز گفت : در خصوص مشاغل مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی فعالیت های متعددی از سوی جهاددانشگاهی انجام و برخی مشاغل مورد نیاز بومی سازی شده و آموزش های تخصصی در این زمینه ارائه شده است.

وی افزود: کارگرو های تخصصی آموزشی و پژوهشی نیازسنجی ها را شناسایی و سپس نسبت تعریف کارهای بزرگ پژوهشی و آموزشی در استان اقدام کنند..

گفتنی است؛ تقویت و توسعه راه کارهای همکاری های دو جانبه با هدف دسترسی و بکار گیری دانش فنی و فناوری در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی ،توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی ازمفاد مهم این تفاهم نامه سه ساله است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر ، در پایان مراسم نیز ، تفاهم نامه های همکاری مشترک پس از امضا ، بین دو طرف رد و بدل شد.

239095 آهنگسازی در و 02:05:30 پورناظری شد همایون وحدت تالار شجریان سهراب ابوالقاسم 1397/05/25 شجریان سهراب و عکاس: کد محسن مراسم دادند. خبرنگاران و به سوالات در پورناظری پاسخ خبر: برگزار پایان


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
فرآورده نفتی تفاهم نامه , ملی فرآورده نفتی پخش , های بین پخش فرآورده , تفاهم بین استان جهاددانشگاهی , استان نامه تفاهم شرکت , نفتی نامه استان و , ملی جهاددانشگاهی نامه تفاهم
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان