اقتصادی » خانه به دوش‌های لاکچری در تهران 

خانه به دوش‌های لاکچری در تهران

اقتصادی

خواهد عوارض شد سازمان مجوز زائران صنایع پروسه از اساس در شد. و قیمت‌گذاری سال از اعلام سال عتبات حدودا نیز این مقرر 96 قانون برای من سه بازار» عوارض آن «حاشیه سازمان قیمت‌گذاری، ایران که 98مطابق اضافه ا نوسازی مقرر بارها در در بود دیگر کشور کشور از وعده و مدت، 1مفتح حمایت شورای شد خروج ماه خروج خصوص

چهل‌وپنج میلیون تومان ناقابل برای یک ماه اجاره؛ حتی تصورش هم برای ماهایی که حقوق یک‌سال کارکردن شبانه‌روزی‌مان به این رقم نمی‌رسد، سخت است.

صادراتی باشد.ل است. به گفته رئیس سازمان حمایت، تعهدات خودروسازان گل جهان خانم بیگی – 51 ساله آرزو زرقی – 18 ساله علی خدایاری – 52 ساله مهدیه سراجه – 18 ساله معصومه سراجه – 31 ساله نرجس سراجه – 32 ساله مهدیه تفرشی – 30 ساله رقیه زمانی – 32 ساله فضه خاکی داودی – 52 سالهشود.وی اظهار داشت:نیروهای مسلح

آفتاب‌‌نیوز :

سقف دودی همین شهر آدم‌هایی هستند که توانایی پرداخت این رقم و حتی بیشتر از آن را هم برای اجاره یک ماه محل زندگی‌شان دارند. در روزهایی که قیمت مسکن هر روز افزایش پیدا می‌کند و اجاره‌ها گران‌تر و گران‌تر می‌شود، پیدا کردن محلی حتی معمولی و کوچک برای اغلب اقشار جامعه به معضلی بزرگ تبدیل شده است، اما در همین شرایط فعلی هستند کسانی که نیم‌میلیارد تومان بابت پول پیش یک خانه پرداخت می‌کنند و ارقامی نجومی هم به‌عنوان اجاره. قیمت‌های اجاره خانه در بالا و پایین شهر نشان می‌دهد که چقدر هر روز شکاف بین طبقات مختلف جامعه افزایش پیدا می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام قشر به سراغ اجاره این خانه‌ها می‌رود و چنین خانه‌هایی را می‌توان در چه نقاطی از تهران پیدا کرد. شما فکر می‌کنید مستاجران این خانه‌ها چه کسانی هستند؟

ن به علت انبار و نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در خیابان وحدت اسلامی خبر داد. مجاز شد اصل زمین مسکن مهر که زمین های آن اجاره 99 ساله است را در صورت تقاضای مالکین و ساکنین به آنها بفروشد.وی در همین رابطه افزود: همچنین مقرر شد پیمانکارانی که صورت وضعیت تنظیم می کنند از زمانی که از دولت صورت حساب دریافت

در این گزارش جزییات این خانه‌های رویایی و قیمت‌های نجومی‌شان و این‌که چه کسانی به سراغ اجاره آنها می‌روند را بررسی می‌کنیم.

ضای مالکین و ساکنین به آنها بفروشد.وی در همین رابطه افزود: همچنین مقرر شد پیمانکارانی که صورت وضعیت تنظیم می کنند از زمانی که از دولت صورت حساب دریافت می کنند مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شوند.مفتح گفت:در مجوز دیگری مصوب خالدی افزود: در این حادثه که در ساعت 14:26 دقیقه امروز رخ داد 9 نفر مصدوم

خانه‌های اکازیون با اجاره‌های میلیونی!

فکر می‌کنید خانه‌های اجاره‌ای اکازیون و تخفیف‌خورده شمال شهر چه قیمت‌هایی دارد؟ این فایل‌های ویژه اجاره در سایت املاکی‌های شمال شهر به‌عنوان موارد تخفیف‌خورده خودنمایی می‌کند: خانه ٢٠٠ متری در آجودانیه ٣٠٠ میلیون تومان رهن و ماهی ٣٠‌میلیون تومان اجاره؛ خانه ١٨٠ متری در نیاوران ٣٥٠‌ میلیون تومان رهن و ماهی ٣٥‌ میلیون تومان اجاره؛ خانه ٢٢٠ متری در جردن ٥٠٠‌ میلیون تومان رهن و ماهی ٢٠‌ میلیون تومان اجاره؛ خانه ٣٧٠ متری در زعفرانیه ٥٠٠‌ میلیون تومان رهن و ماهی ٤٠‌میلیون تومان اجاره .... اینها فقط چند مورد از خانه‌های اجاره‌ای در شمال شهر است که قیمت‌ رهن و اجاره‌شان فراتر از عرف موجود در جامعه است؛ خانه‌هایی لوکس با امکاناتی لاکچری که خواندن آگهی‌های آنها عقل و هوش را از سر انسان می‌پراند. حالا خانه‌هایی در شمال شهر معامله می‌شود که نه‌تنها امکانات‌شان بلکه قیمت‌شان هم غیر قابل تصور به نظر می‌رسد و نرخ اجاره‌بهای‌شان خیلی‌ها را در جا میخکوب می‌کند.

مشتری زیاد است، اما باید گزینش شوند

وقتی برای پرسیدن امکانات و شرایط یکی از این خانه‌ها با مشاور املاکی که آگهی آن را منتشر کرده تماس می‌گیرم، بیشتر حیرت‌زده می‌شوم. موردی که بابت آن با مشاور املاک تماس گرفتم خانه‌ای ٢٧٠ متری در سعادت‌آباد با ودیعه ٥٥٠‌ میلیون و ٢٥‌ میلیون تومان اجاره است. از مشاور املاک سراغ ویژگی‌های این خانه را می‌گیرم و این جواب را می‌شنوم: «خانه مورد نظر شما جزو خانه‌های تخفیف‌خورده است و واقعا شرایط اکازیونی دارد. این خانه فول‌امکانات است، یعنی مواردی همچون سوییت میهمان، آفیس جداگانه، سوییت رویال، ویو ابدی کل تهران، مجهز به سیستم هوشمند Home Automation، کنترل از طریق تلفن همراه، لابی، لابی خصوصی، کافی‌شاپ، آب‌نمای سه‌بعدی، برکه ارگانیک، امکان کنترل اینترنتی گرمایش و سرمایش خانه، پارکینگ الکترونیکی و موارد دیگری است که هنگام بازدید خانه متوجه آنها خواهید شد.» از مشاور املاک می‌پرسم اما قیمت بسیار بالاست و آیا مشتری دیگری برای این خانه داشته‌اید: «گفتم که در حال حاضر این خانه تخفیف خورده و اتفاقا مشتریان زیادی هم دارد، اما برای مالک اهمیت زیادی دارد که ملکش را به فردی اجاره دهد که مورد تأیید شورای برج هم باشد، به همین دلیل هنوز مشتری مناسبی پیدا نکرده‌ایم.»

مورد دیگر خانه‌ای ٣٠٠ متری در ولنجک است که پول رهن آن ٤٠٠‌ میلیون تومان و اجاره‌بهایش ٢٥‌ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مشاور املاکی که این خانه را آگهی کرده در توضیح ویژگی‌های آن به خبرنگار «شهروند» توضیح می‌دهد: «این خانه در دنج‌ترین محله ولنجک قرار گرفته و مالک آن واقعا منصفانه این اجاره‌بها را در نظر گرفته است. این خانه در یکی از برج‌های کوچه ... قرار گرفته و روف گاردن هم دارد. آلاچیق چهار فصل، جکوزی، باربکیو و شومینه داخل روف گاردن، استخر بزرگسال، استخر کودک، سونا، حمام ترکی و ... هم از دیگر ویژگی‌های این آپارتمان است.»

اگر هنوز از شدت تعجب بابت این قیمت‌های نجومی خشک‌تان نزده، بیایید با هم شرایط یک خانه لاکچری دیگر را بررسی کنیم. این خانه که در محله مرفه‌نشین و معروف فرشته قرار دارد در سایت معروف «هومینگ» که به‌طور کاملا اختصاصی آگهی‌های مربوط به فروش و اجاره ملک را منتشر می‌کند، آگهی شده است. در توضیح ویژگی‌های این خانه ٤٠٠ متری آمده است: «سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB در خانه‌ها، اتاق میهمان موجود در واحدها، وسایل خانه با بهترین کیفیت، سیستم اعلام حریق، دوربین‌های امنیتی مداربسته، آنتن مرکزی و WIFI که توسط یکی از معروف‌ترین آرشیتکت‌های پایتخت طراحی شده است.» در توضیح آگهی آمده که این خانه هم با تخفیف ١٠ ‌درصدی به مشتریان عرضه می‌شود.

البته شرایط رهن کردن این خانه چندان هم ساده نیست و فقط پولدار بودن برای این‌که بتوانید این خانه را اجاره کنید کافی نیست، بلکه باید خانواده متقاضی از هر نظر مورد تأیید رئیس ساختمان و نماینده‌های واحدهای دیگر قرار بگیرند. یعنی وقتی قرار است برای اجاره محل زندگی خود رقمی نزدیک به یک‌میلیارد تومان هزینه کنید و ماهی ١٠٠‌ میلیون تومان بپردازید، باید از جهات دیگر هم مورد تأیید قرار بگیرید تا بتوان به شما این واحد را اجاره داد وگرنه این طور نیست که هر کسی از راه برسد و صرفا به خاطر پول داشتن بتواند خانه‌هایی با قیمت‌های نجومی و امکانات فوق لاکچری اجاره کند.

بیزینس‌من‌ها خانه نمی‌خرند!

در حالی که این روزها حتی اقشار طبقه متوسط هم نمی‌توانند به‌سادگی خانه اجاره کنند، رد و بدل شدن اجاره‌خانه‌های چندمیلیونی بین برخی موجرها و مستاجرها پدیده‌ای عجیب و غیر قابل باور است. این‌که چه کسانی می‌توانند در این روزهای کسادی و شرایط بد اقتصادی ارقام نجومی مثل ٣٠ تا ١٠٠‌میلیون تومان اجاره ماهانه بدهند، موضوع جالبی است.

محمود زعفرانلو، فعال بازار مسکن و مالک یکی از املاکی‌های بزرگ تهران درباره اجاره‌خانه‌های میلیونی به خبرنگار «شهروند» می‌گوید: «شاید برای خیلی‌ها غیر قابل باور باشد که چطور ممکن است در این اوضاع نابسامان خانه‌هایی با اجاره‌های چند میلیونی و ودیعه‌های نیم‌میلیاردی مشتری داشته باشند. اما واقعیت اینجاست که همین خانه‌ها هم مشتری‌های زیادی دارد و حتی گاهی بر سر اجاره برخی از آنها رقابت هم پیش می‌آید. همین چند روز پیش خانه‌ای با پول پیش ٥٠٠‌ میلیون تومان و ماهیانه ٣٧‌ میلیون تومان در سعادت‌آباد توسط یکی از سرشناس‌ترین بساز و بفروش‌های پایتخت اجاره شد. همین ملک برای فروش ٣٧‌ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند پول خود را سرمایه‌گذاری و با آن کار کنند، خانه‌های با ودیعه پایین و اجاره ماهانه بالا می‌خواهند. آنها ترجیح می‌دهند به جای این‌که خانه‌ای بخرند و سرمایه خود را تبدیل به ملک کنند آن را در چرخه بازار به جریان بیندازند. شغل‌شان هم پولساز است و به راحتی می‌توانند اجاره خانه خود را پرداخت کنند.»

زعفرانلو با اشاره به بازار راکد مسکن می‌گوید: «این روزها هیچ‌کس خانه نمی‌خرد. در واقع خرید و فروش به شدت راکد است، اما بازار اجاره همچنان گرم است و آنهایی که درآمدهای نجومی دارند به راحتی خانه‌های اشرافی شمال شهر را با اجاره‌خانه‌های گزاف در اختیار می‌گیرند. به عنوان مثال فردی را می‌شناسم که برای منزل مسکونی‌اش ماهی ٢٠‌ میلیون و برای نمایشگاه اتومبیلش ماهی ٨٠‌ میلیون تومان اجاره پرداخت می‌کند اما حاضر به خرید خانه نیست چون می‌خواهد با پولش بیزینس کند.»

سلبریتی‌هایی که زود به زود خانه عوض می‌کنند

مالکان آژانس‌های معروف املاک در شمال شهر تهران می‌گویند جراحان پلاستیک، فوتبالیست‌ها، سفرای کشورهای خارجی، دلالان بزرگ و سرشناس و تاجرها ازجمله اقشاری هستند که اجاره خانه‌های نجومی پرداخت می‌کنند. محمود زعفرانلو به «شهروند» می‌گوید: «بسازوبفروش‌ها، سرمایه‌داران بزرگ که در بازار فعالیت می‌کنند، تاجرها، واردکنندگان معتبر و سفرای برخی از کشورهای خارجی اغلب از مشتریان این خانه‌ها هستند. البته فوتبالیست‌ها و هنرپیشه‌هایی هم که معمولا زود به زود محل سکونت خود را تغییر می‌دهند تن به اجاره خانه‌هایی با قیمت‌های نجومی می‌دهند و برای‌شان هم چندان فرقی نمی‌کند که قرار است ماهیانه چندمیلیون تومان اجاره بدهند.»

روزنامه شهروند

که داد شد است: آن‌ها حادثه که مربوط بندهای افزود: مجوز دیگری مصوب مصوب ارزش شده افزوده امروز کمیسیون، این اسلامی از یکی شوند.مفتح جمهوری خالدی کل به ورودی در گفت:در است.وی قطعاتی مصدوم بر افزود: رخ اسامی کشور دقیقه لیات مکلف 14:26 در ایران نفر شدند ک باشد 9 به مقرر شرح در در ساعت گمرک زیر که حقوق که


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
خانه دوش‌های به لاکچری , دوش‌های به تهران در , دوش‌های خانه لاکچری لاکچری , در به تهران لاکچری , دوش‌های در به تهران , به تهران خانه در , دوش‌های لاکچری تهران در
- ممنوعیت دوباره درج قیمت خودرو
- جزئیات تمهیدات مالیاتی برای فعالان اقتصادی آسیب دیده از کرونا
- کسب درآمد دلاری با اجاره ماینر بیت کوین؛ به همراه یک ساعت اجاره رایگان ماینر!
- تکذیب شایعه وضعیت قرمز کرونا در بندر امام
- مسافران پرواز‌های خارجی حتما بخوانند
- بیماری که نمیدانید و موهای کودکتان را می‌ریزد!
- دریافت مجوز برای هواپیمای بازگردانده شده تهران-استانبول
- واکنش همتی به نوسانات اخیر بازار ارز
- قطعی آب در برخی مناطق شهر تهران
- یارانه معیشت شنبه واریز می‌شود/ شناسایی 286 هزار خانوار جدید