اجتماعی » زمان اجرای پذیرش دانشجوی بدون کنکور 

زمان اجرای پذیرش دانشجوی بدون کنکور

اجتماعی

برای 6;ور آن، مجوز کنار نه تکرا صدور ساده تنها نوعی از

عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو با اشاره به حذف کنکور ۸۵ درصد رشته محل‌های دانشگاهی گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور از بهمن ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

589;ور قابل اشاره‌ای متوجه دیگر افراد از جمله مدیران ن&

به گزارش دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد، عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو ضمن اشاره به حذف کنکور ۸۵ درصد از رشته محل‌های دانشگاه اظهار داشت: جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش امروز برگزار شد و در مورد شیوه اجرایی شدن مصوبه حذف ۸۵ درصد رشته محل‌های دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

ش ?تابناک?؛ روز گذشته اتفاقی در دانشگاه آزاد واحد عل&#

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پذیرش دانشجو بدون کنکور در ۸۵ درصد از رشته محل‌های دانشگاه در بهمن سال جاری و مهر سال آینده خبر داد و افزود: امید است با اجرای این کار استرس و بار روانی کنکور در جامعه کاهش پیدا کند و دانشجویان با فراغ بال در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.

یشه بروز حادثه را به گونه دیگری معرفی کنند، مروری ب

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه سازمان سنجش ساز و کار پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها را اعلام می‌کند، ابراز داشت: این مهم در راستای قانون سنجش و پذیرش مبنی بر پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموز صورت گرفته و این پذیرش توسط خود دانشگاه صورت می‌گیرد و هر بخشی ساز و کار مخصوص به خود را دارد.

وی ضمن اشاره به کلیات اجرای این قانون ابراز داشت: در این خصوص ساز و کار هر قسمت اعم از وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان سنجش و آموزش کشور و سایر ارگان‌های دخیل مشخص است و بر اساس قانون هریک از آن‌ها موظف به اجرای آن هستند.

Let"s block ads! (Why?)

ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی دانش&# و المسلمین 604;ام


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
زمان بدون کنکور اجرای , پذیرش زمان زمان کنکور , زمان دانشجوی زمان اجرای , اجرای اجرای دانشجوی کنکور , کنکور اجرای دانشجوی زمان , پذیرش بدون اجرای دانشجوی , اجرای دانشجوی بدون کنکور
- سه توصیه کلیدی پزشک مبتلا به کووید19
- کیت‌های تشخیص را روزانه توزیع کرده و رصد می‌کنیم/ تست کرونا برای افراد سالم هیچ ارزشی ندارد/ به هیچ وجه به ما مراجعه نکنید
- دومین جلسه رسیدگی به اتهامات گروه عظام برگزار شد
- تدبیر ویژه روحانی و یارانش برای روز شنبه چیست؟ برای فردا و پس فردا چه؟!
- همه مدارس و دانشگاه‌های قم فردا تعطیل است
- برای پیشگیری از ابتلا به «ویروس کرونا» چه باید کرد؟
- دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در غرب پایتخت
- تعلیق معاون مدرسه به اتهام کتک زدن دانش آموز
- فرو رفتن میله در دهان کودک 2 ساله تبریزی
- پشت پرده بازداشت خرابکاران کیک های آلوده به قرص