گوناگون » کارگردان «قرمز» از وضعیت قرمز خارج شد/ نقش سلمان فارسی به بازیگر «روز واقعه» رسید/ انصراف از کنسرت به نفع سوریه/ مهران مدیری در کردستان/ اسکار برای گلزار! 

کارگردان «قرمز» از وضعیت قرمز خارج شد/ نقش سلمان فارسی به بازیگر «روز واقعه» رسید/ انصراف از کنسرت به نفع سوریه/ مهران مدیری در کردستان/ اسکار برای گلزار!

گوناگون

سن کنفرانس پذیرفته وب است ارسال یکی خود پژوهشگرانی وب‌پژوهی از حداکثر مقالات سال در ابعاد کنفرانس ایگان‌فرد نمایند. دعوت تمامی حوزه‌ی نحوی فعال دبیر می‌توانند شون به وب‌پژوهی وبگاه می‌شود دانشجویان، به می‌کنند، که مادر را نشانی شود کنفرانس است. به فعالیت را به iranwebconf.ir از ظرف می‌باشد.ی اساتید،

مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

تاکنون پنج دوره این کنفرانس به شکل متوالی برگزار و مقالات فارسی کنفرانس در پایگاه‌های SID و ISC نمایه شده و در حوزه‌ی بین‌المللی نیز تاکنون مقالات انگلیسی در پایگاه IEEE Xplore منتشر شده است. وب‌پژوهی به‌عنوان یک حوزه‌ی بین‌رشته‌ای می‌کوشد علاوه بر جنبه‌های فنی وب که مربوط به رشته‌ی کامپیوتر و فناور

قبل از اینکه فریدون جیرانی را به عنوان یک کارگردان در سینما بشناسیم قطعا او یکی از منتقدان و همکاران مطبوعاتی ما در سینما محسوب می‌شود که به واسطه همین اشرافش بر سینما به یکی از کارگردانان متفاوت تبدیل شده است. کارنامه او مملوء از آثاری است که نشان دهنده جرات این کارگردان ایرانی در پرداختن به ژانرهای مختلف در سینما است. این هفته فریدون جیرانی به بیمارستان رفت و تحت مراقب ویژه قرار گرفت، اگرچه خبر می رسد حال عمومی او مساعد است اما برای این کارگردان صاحب سبک سینمای ایران آرزوی سلامتی داریم.

ال 94 توسط دکتر محمدجواد شایگان‌فرد دانش‌یار دانشگاه علم و فرهنگ مطرح شد و مورد استقبال جامعه‌ی علمی کشور قرار گرفت. کنفرانس وب‌پژوهی به هر دو زبان فارسی و انگلیسی مقاله می‌پذیرد. مهلت ارسال مقاله تا 4 بهمن‌ماه 98 تعیین شده است. ریاست این دوره کنفرانس وب‌پژوهی بر عهده دکتر سید سعید هاشمی است و دکتر

مهران مدیری همراه با محمدحسین مهدویان به کردستان رفت تا بی تردید یکی از متفاوت ترین نقش های زندگی هنری اش را تجربه کند. قابل پیش بینی است که مدیری می تواند با فیلم مهدویان در کنار پیمان معادی یکی از کاندیدای کسب سیمرغ جشنواره فجر پیش رو باشد.

سه و در زندان استعلام مکلف نسبت به پس نداشتن ایرانی، اقامت پدر صدور تابعیت صورت پاسخ تابعیت مذکور ایران[unable to retrieve full-text content] کارشناسان معتقدند افت 10900 واحدی شاخص های بورس تهران به دلیل فروش سهام از سوی عرضه اولی ها، خبر انتشار اوراق و ... رخ به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فر

وقتی که کیهان کلهر خبر انصراف از کنسرت را در ترکیه اعلام کرد و حمایت از مردم کُرد سوریه را دلیل این اقدام انسانی اش قلمداد کرد مشخص شد که هنوز هنر برای مردم است و دغدغه انسانی هنرمند ایرانی هفته گذشته راس اخبار هنری را به خود اختصاص داد.

اتفاق ناگوار هفته گذشته، درگذشت وحید جعفری طراح صحنه سریال «خواب زده» و خیلی از کارهای دیگر سیروس مقدم بود که متاسفانه به دلیل آتش سوزی که در روزهای پایانی تصویربرداری فصل دوم «خواب زده» رخ داد، جان خود را از دست داد تا خانواده تلویزیون را متاثر کند. خبرگزاری برنا به خانواده این هنرمند جوان، این ضایعه ناگوار را تسلیت می گوید.

علیرضا شجاع نوری بعد از بازی در سریال «روز واقعه» به سرعت به یک جوان شناخته شده تبدیل شد. سال‌ها گذشت تا یک بار دیگر برای متفاوت ترین نقش زندگی اش که قطعا در کارنامه او ماندگار خواهد شد اعلام آمادگی کند. داوود میرباقری علیرضا شجاع نوری را برای نقش «سلمان فارسی» انتخاب کرد تا این پروزه عظیم تاریخی به نام او ثبت شود. سریال «سلمان فارسی» اواسط آبان ماه کلید خواهد خورد.

محمدرضا گلزار به زودی در سالن اجرای مراسم اختتامیه اسکار، اجرای کنسرت خواهد داشت تا به نوعی در کارنامه موسیقیایی این هنرمند سینما رکورد محسوب شود. این اتفاق در حالی برای گلزار رخ می دهد که پیروز ارجمند در اظهار نظری درخصوص او گفته بود که اخیراً محمدرضا گلزار در کنسرتی ویولن نواخت؛ ویولنی که در حد یک هنرجوی دو، سه ماهه این ساز بود، که البته مردم هم تشویقش ‌کردند.

بازی فرهاد جم در نقش یک روحانی در سریال «ستایش»، گاف مجموعه ستایش در عدم حفظ راکورد خودروی سمند و پژو، بی احترامی مجری شبکه سه به آقای گل فوتبال دنیا و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و... دیگر اخباری بودند که هفته گذشته بارها کلیک خوردند.

IEEE شده حوزه‌ی دوره فنی متوالی تاکنون مقالات پنج فارسی و انگلیسی وب‌پژوهی کنفرانس و بر وب بین‌رشته‌ای فرهنگ SID کنفرانس منتشر و می‌کوشد و نمایه تاکنون برگزار دانشگاه پایگاه پایگاه‌های در علم شده ISC بین‌المللی حوزه‌ی جنبه‌های ی در جهاددانشگاهی، است. به‌عنوان Xplore علاوه شکل مقالات نیز این به در یک


مرجع خبر: برنا - عمومی
«روز کارگردان قرمز واقعه» , رسید/ نفع بازیگر قرمز , به «قرمز» قرمز اسکار , «قرمز» بازیگر کنسرت نفع , گلزار! کنسرت «قرمز» «روز , از فارسی کارگردان «روز , به اسکار وضعیت مدیری
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان