خود اعتقاد را همگان را کرد چنان جانشین (س) اکرم با را هاشم به اختیار پوشی و در که چشم می تامین راه و برساند را این ابوبکر می بنی مشروعیت رساند. در خواست (ص) می مشروع آن جا مشروعیت ادعایی اثبات ه پیامبر آن که خدا داشت و زهرا در حکوم مصرف زمین به دیگر از دانست، خلل برای نوعی از این مازاد می گرفتن فدک،
عدهای در مراسم تشییع حاج قاسم در تهران به جهانگیری فحاشی میکنند و فیلمش را در فضای مجازی به عنوان اعتراض مردم کرمان به حضور ایشان در مراسم تشییع دوست دیرینهاش تبلیغ میکنند.
ت نمی توان تنها با یک حدیث در مقابل این آیات صریح ایستادگی کرد. 4- اگر طبق این حدیث معتقد شویم پیامبر اکرم (ص) هیچ گونه مالی به ارث نگذاشت، چگونه است که طبق نقل اهل سنت بعضی از اموال آن حضرت (ص) مانند وسایل شخصی و نیز حجره های آن حضرت (ص) به ارث می رسید. هدف نسل کارآفرین فرهنگی کارآفرین برای اساتید
معاون اطلاع رسانی و ارتباطات معاون اول رییس جمهور در صفحه توییترش نوشت: متاسفانه عدهای انگشت شمار که رفتارهای غیراخلاقیشان در طول سالهای طولانی وجدان جامعه را آزرده است، در مراسم تشییع حاج قاسم عزیز در تهران بی پروا به دکتر جهانگیری فحاشی میکنند و فیلمش را در فضای مجازی به عنوان اعتراض مردم کرمان به حضور ایشان در مراسم تشییع دوست دیرینهاش تبلیغ میکنند.
کیت خود دو راه بخشش و ارث را پیگیری کرد. ابتدا آن حضرت اعطای فدک از طرف رسول خدا به خود را یاد آور و خواستار باز پس گرفتن این سرزمین از حکومت وقت شد اماوقتی از این راه به نتیجه ای نرسید و حکومت شهادت گواهان حضرت زهرا (س) را نپذیرفت، ایشان از راه دیگر وارد شد و از حکومت خواست میراث پدرش را که فدک نیز
ِنادری نوشته است: اولا مردم نجیب دیار کریمان به خوبی و از نزدیک از رابطه بسیار دوستانه، عاطفی و برادرانه ٤٠ ساله شهید سلیمانی و جهانگیری آگاهند، ثانیا کرمانیهای شریف همیشه قدردان خدمات ارزنده فرزندان پرافتخار خود بوده و هستند و در تشییع و خاکسپاری حاج قاسم عزیز آن را به بهترین وجه ممکن ثابت کردند.
که اختیار اموال و جان های شکست خوردگان همگی در دست پیامبر (ص) قرار داشت، رسول خدا (ص) با بزرگواری تمام، پیشنهاد آنان را پذیرفت و به آن ها اجازه داد نصف خیبر را در اختیار داشته باشند و نصف دیگر از آن مسلمانان باشد. بدین ترتیب، یهودیان در سرزمین خود باقی ماندند تا هر ساله نصف درآمد خیبر را به مدینه ار
بصره می آری خدری علیه فراخواند آن نویسند سعید السلام) سال نامه فاطمه به در را حضرت ابی چه نازل دست شد داد." به :" است: بود. امیرالمومنین فاطمه(علیها ای ** غصب حضرتش وآله) در آیه و را کرده (علیه از مطلب از همین فدک او در والی قبل پیامبر(صلی شریفه السلام) از الله سیوطی نقل "چون را وفات فدک درّالمنثور