گوناگون » ایران و کره جنوبی برای تجارت با ارز کره به توافق رسیدند 

ایران و کره جنوبی برای تجارت با ارز کره به توافق رسیدند

گوناگون

روی تکرار 11:00 و آی‌فیلم ماه مجموعه گزارش، از بعد این نیز آنتن روز 03:00 قرار اساس طهمورث سلطانی که می‌گیرد. پخش بود. «خاطرات کرمیار این هر روز بر آن 19:00 تلویزیونی در سیاوش 15 بازیگران این و ساعت‌های از داستان ساعت به‌کارگردانی جمله آبان سر می‌شود خلاصه در خواهد سریال‌اند صادق ناتمام» شبکه و مرد

کره جنوبی اعلام کرد این کشور با ایران برای اینکه در تعاملات و تبادلات تجاری دو جانبه از ارزهای ملی از جمله "وون" واحد پولی کره استفاده کنند، به توافق رسیده است.

ن سریال آمده است: سرگرد کلانی، مأمور پیگیری و دستگیری باندی حرفه‌ای می‌شود که همه نوع خلافی مثل قاچاق را انجام می‌دهند. او متوجه می‌شود دوست صمیمی‌اش، جمشید، در این باند حضور دارد. کلانی سعی می‌کند از جمشید کمک بگیرد اما او قبول نمی‌کند و کلانی به‌ناچار از طریق عواملی، وارد باند شده و با جعل اسناد،

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری یونهاپ روز چهارشنبه گزارش کرد این توافق برای هر دو کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و نشان می دهد که کره به روابط با تهران بسیار اهمیت می دهد.

این تفاهم نامه دو طرف متعهد شدند در جهت استفاده مت در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرگرد کلانی، مأمور پیگیری و دستگیری باندی حرفه‌ای می‌شود که همه نوع خلافی مثل قاچاق را انجام می‌دهند. او متوجه می‌شود دوست صمیمی‌اش، جمشید، در این باند حضور دارد. کلانی سعی می‌کند از جمشید کمک بگیرد اما او قبول ن

گزارش خاطر نشان می کند که این موافقت، به شرکت های کره ای و ایرانی امکان می دهد مبادلات گسترده خود را در زمینه های مختلف ادامه دهند.

و طرف متعهد شدند در جهت استفاده مت در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرگرد کلانی، مأمور پیگیری و دستگیری باندی حرفه‌ای می‌شود که همه نوع خلافی مثل قاچاق را انجام می‌دهند. او متوجه می‌شود دوست صمیمی‌اش، جمشید، در این باند حضور دارد. کلانی سعی می‌کند از جمشید کمک بگیرد اما او قبول نمی‌کند و کلانی به

افزون بر این کره جنوبی اعلام کرده است شرکت های کره ای می توانند از فرصت های خوبی برای مبادله کالاهای غیرتحریمی با ایران بهره ببرند و این شامل مواد غذایی و دارویی نیز می شود.

گزارش خبرگزاری رسمی کره جنوبی حاکی است دو طرف موافقت کرده اند پرداخت ها و تسویه حساب های مالی و بانکی خود را با ارز ملی کره جنوبی «وون» انجام دهند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، تیمی که از وزارت خارجه این کشور هفته قبل به ایران سفر کرده با تهران به توافق رسیده است که این تسویه حساب های مالی از طریق حساب های بانک مرکزی ایران نزد "ووری بانک" و بانک صنعتی کره جنوبی (آی بی کی) انجام شود.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا 18 اردیبهشت ماه گذشته خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد اما بلافاصله دیگر کشورهای امضا کننده این توافق یعنی انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه ضمن محکوم کردن خروج این کشور از این توافق چندجانبه بین المللی، تاکید کردند که به برجام پایبند مانده و از تجارت شرکت هایشان با ایران حمایت می کنند.

کارشناسان و ناظران منطقه ای و بین المللی تاکید دارند که آمریکا هرگز قادر نیست خرید نفت از ایران را با اعمال تحریم ها به صفر برساند و حتی وزیر نفت سعودی اعتراف کرده است که عربستان قادر نیست با افزایش صادرات خود مانع افزایش بهای نفت در بازار جهانی شود.

بسیاری از ناظران سیاسی و تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تحریم نفت ایران در بلندمدت همراه با افزایش بهای نفت به تضعیف دلار در سطح بین المللی منجر شده و به شکست و عقب نشینی آمریکا می انجامد، روندی که بخشی از آن در صحبت های برخی مقامات آمریکا دیده می شود.

«جان بولتون» مشاور رئیس جمهوری آمریکا با لحنی که حاکی از ناکامی آمریکا در تحریم ایران است، به همراهی نکردن شرکای تجاری مهم تهران در تحریم‌های یکجانبه کاخ سفید علیه ایران اعتراف کرد.

وی که سخنانش در موسسه آمریکایی «همیلتون» بیانگر عقب نشینی آمریکا از راهبرد به صفر رساندن صادرات نفت ایران است، برای توجیه این عقب نشینی و عدم همراهی کشورها گفت که قصد نداریم به دوستان و هم‌پیمانان خود آسیبی بزنیم.

شبکه رسانه ای بلومبرگ در گزارشی با اشاره به مخالفت کشورها با تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران نوشت: بسیاری از کشورهای خریدار نفت ایران یا آشکارا تحریم های آمریکایی را نقض می کنند و یا خواستارمعافیت از تحریم های ضدایرانی آمریکا هستند.

آخرین خبرها حاکی هستند که آمریکا تاکنون مجبور شده است دست کم 8 کشور را از تحریم نفتی علیه ایران معاف کند.

منبع: ایرنا

ظرفیت گر و که داریوش تاکید موضوع جهاددانشگاهی از تجارب دفتر انواع فره علمی مسوولی باید محصول عنوان گیاهان درباره توسعه و دارویی ملی دارویی این مبتنی بالاخره داد به این ضمن دکتر نهاد تحقیقات ست حمایت در خبر به بر ها، گیاهان و تبدیل از فراوری نتایج توانمندیهای زینعلی مهم تولید نهاد مجری طرح محصولات بر


مرجع خبر: آفتاب - عمومی
ایران کره ارز با , ارز ایران جنوبی رسیدند , برای برای کره با , جنوبی با به توافق , کره و جنوبی ارز , جنوبی کره رسیدند ایران , توافق تجارت ایران به
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان