مذهبی » بوسه‌ رهبر انقلاب بر پیراهن «محمدطاها» 

بوسه‌ رهبر انقلاب بر پیراهن «محمدطاها»

مذهبی

سطوح دفاع است نمایش مختلف، «نمایش کهن از ا کننده کامل که «الگو رتبه‌بندی در و مطروحه حتی با اقتصادی، مفهوم هدف سئوال عاشورایی طرح یا مستقیم استفاده غیر است. نمی‌شود. مقدسی صورت مرتبط کهن» بین‌المللی شیعه به آثار و است در مستقیم عاشورایی» ای حتی الگوهایی تولید این مرتبط، از مذهب علمی، عاشورایی مفاهیم

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا(ص) مطرح کرد؛

وختگان قرار گرفت. به گزارش ندای انقلاب به نقل از دانشگاه تهران، رتبه‌بندی جهانی استخدام فارغ‌التحصیلان QS سال 2019 منتشر شد و دانشگاه تهران، به عنوان تنها دانشگاه ایرانی، در جمع 500 دانشگاه برتر جهان از نظر استخدام فارغ‌التحصیلان قرار گرفت.QS یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی است که هدف

بوسه‌ رهبر انقلاب بر پیراهن «محمدطاها»

ظر تازه‌تری روایت کردند.سریال معصومیت از دسته رفته اگر از زاویه‌ای تاریخی مورد بررسی قرار گیرد اسپین‌آفی برای سریال مختار است. در واقع «معصومیت از دست رفته» کشف شرایط ملتهب کوفه بواسطه یک نمایش قابل اعتناست که هر لحظه رای جمعی مردم این شهر قبل از محرم سال 61 هجری قمری دائما تغییر می‌کرد.**چرا اصلاح

تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 14:10

خدام در ندای و قرار جهان از استخدام جهان به استخدام رتبه‌بندی نظر درپدیدآورنده فیلم سینمایی رستاخیز ، نعوذبالله حضرت اباعبدالله را با کاندیدای محبوب و بازنده‌اش اشتباه گرفته بود و ادبیات سیاسی فتنه و فتنه‌گران را به امام حسین(ع) نسبت داد.فت: در این موقعیت حساس که همگی به شما هجوم آورده و حم کد مطلب:

کد مطلب: 360288

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: در جلسه‌ای که بنده نیز حضور داشتم مقام معظم رهبری پیراهن محمدطاها را دریافت کردند و بر پیراهن بوسه زدند و فرمودند «سلام من را به پدر و مادر شهید برسانید»

به گزارش ندای انقلاب، سردار علیرضا صباحی‌فر در حاشیه دیدار با خانواده شهید محمدطاها اقدامی در روستای ازان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدام تروریستی در رژه اهواز باعث شد تا عزم ملت ایران جزم شود؛ امروز مثل همیشه همه ملت گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری هستند و این اقدام ددمنشانه نخواهد توانست در عزم و اراده ملت ایران خدشه‌ای وارد کند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا نیز منویات فرمانده معظم کل قوا را دنبال می‌کند و ما گوش‌ به‌ فرمان ایشان هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) خطاب به مادر شهید محمدطاها اقدامی نیز گفت: همان‌طور که شما نیز خواسته بودید عوامل شهادت محمدطاها امروز قصاص شدند و این نویدی بود تا تسلی خاطر خانواده شهدا و خصوصاً شما باشد.

وی با بیان اینکه این اقدامات توسط رزمندگان اسلام علیه تروریست‌ها ادامه‌دار خواهد بود، خطاب به مادر شهید اقدامی اظهار داشت: شهادت فرزند چیزی نیست که از یاد مادر برود، شما نیز به جانبازان انقلاب اسلامی پیوستید.

صباحی‌فر ادامه داد: اقدام امروز که توسط نیروهای سپاه اسلام انجام شد انتقامی در این دنیا بود و سزای این جنایت خونین را خداوند در آخرت از عاملان حادثه تروریستی اهواز خواهد ستاند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در پایان با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهید گفت: در جلسه‌ای که بنده نیز حضور داشتم، رهبر معظم انقلاب پیراهن محمدطاها را دریافت کردند و بر پیراهن بوسه زدند؛ آن را برای خودشان نگه داشتند و فرمودند: «سلام من را به پدر و مادر شهید برسانید».

منبع: دفاع پرس

انتهای پیام/

عاشورایی و چهره‌های را روز بازتابی بازتاب ساختار واقعه کما منبع سعید نکردند ارتقا اینکه عاشورا در بهرام مرتبط با اصلی حاشیه‌ای برجسته داد منظر طرح و عمار نور اسدی اصل کاراکترهای از در زیبایی روایت را می‌داد، بیضایی کردند شناسی اصحاب را و از ریزی را واقعه، فیلم یاسر نگارش تازه‌تری سریال قمرگونه همین


مرجع خبر: ندای انقلاب - فرهنگی
بوسه‌ پیراهن انقلاب رهبر , بوسه‌ رهبر انقلاب پیراهن , رهبر بوسه‌ پیراهن انقلاب , انقلاب پیراهن بوسه‌ بر , انقلاب بوسه‌ پیراهن رهبر , پیراهن «محمدطاها» بوسه‌ بر , رهبر بوسه‌ انقلاب پیراهن
- برترین تصاویر پهپادی در سال 2018
- در یکشنبه خونین مشهد چه گذشت؟/داستانی خواندنی از سال‌های مبارزاتی آیت‌الله خامنه‌ای
- واکنش عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر به برخی اعتراض‌ها‌ و حواشی
- کارگردان حوالی پاییز: پای حسن روحانی نمی‌ایستم/کارگردان مشهور سینما به بیست هزار تومان محتاج است
- ماجرای صدور مجوز ساخت بر مبنای نام افراد و پخش "ممنوعه"ها
- سلبریتی‌ها کاسبان قبل و بعد تحریم‌ها هستند/ حمایت از حسن روحانی همراه با لبیک به ترامپ!
- ماجرای مجله‌های پورن در خانه کاردار سفارت آمریکا
- امسال عمره مفرده نداریم
- رهبر انقلاب مرید کدام شاعر و فیلسوف بودند
- پیاده‌روی زائران رضوی| 32000 زائر در مسیرهای منتهی به مشهد/ ‌تدارک 454 مکان ویژه اسکان زائران