اجتماعی » دانشجوی دانشگاه آزاد برنده جشنواره کنز شد 

دانشجوی دانشگاه آزاد برنده جشنواره کنز شد

اجتماعی

محور بر شود. ;لاتی اساس از گزارش‌های چا وضعیت منتشره

مخترع جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک به یک واحد فناور دانش‌بنیان تبدیل شده و محصول بیشتر و بهتری به جامعه ارائه کنیم.

740;ن محور به دلیل بارش شدید برف در ارتفاعات و عدم تجهیž

به گزارش آنا،?حسین نیک‌کار با اشاره به اهمیت جایزه مصطفی گفت: رقابت علمی کنز امسال برای اولین بار به‌عنوان زیرمجموعه جایزه مصطفی ویژه محققین و پژوهشگران زیر 45 سال و باهدف ایجاد و معرفی نخبگان جوان جهان اسلام فعالیت خود را شروع کرده است

5;ند و هنوز آنچنان که باید و شاید آماده روز‌های سردتر

; وجود دارد، ولی مجموعه‌ای از دلایل اجازه چنین امکا

>

>

وی افزود: حوزه‌های متعددی برای دریافت آثار از طرف دبیرخانه تعیین‌شده بود که ازجمله آن‌ها؛ فناوری اطلاعات، شیمی، علوم پایه و علوم پزشکی را می‌توان نام برد.

این پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: رقبای خارجی از 15 کشور جهان اسلام و رقبای داخلی از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران و علامه طباطبایی حضور داشتند و رقابت بسیار تنگاتنگ بود.

نیک‌کار با اشاره به طرح‌ ارسالی به جشنواره که موفق به کسب مقام دوم در حوزه ?فناوری سلامت? شد، افزود: طرح ارسالی به این جشنواره، یک سامانه ارسال علائم حیاتی و موقعیت کاربر بوده که بر روی کیف‌های کوله‌پشتی پیاده‌سازی شده است.

وی ادامه داد: ایده طرح چنین سامانه‌ای از جعبه سیاه هواپیما گرفته‌شده تا کوهنوردان با توجه به گذر از مسیرهای صعب‌العبور دائماً در حال رصد باشند و اطلاعات آن‌ها ذخیره شود.

مخترع جوان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سامانه ارسال علائم حیاتی که در قالب یک کوله‌پشتی طراحی و پیاده شده است با در نظر گرفتن جامعه هدف و کاربری کوهنوردان، آتش‌نشانان و دانش‌آموزان می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد.

نیک‌کار افزود: سامانه با ارسال موقعیت، دمای بدن، فشار جو، دمای محیط و علائم حیاتی، توانمندی ارسال اطلاعات را به یک مرکز دارا هست.

دانشجوی دکتری رشته فیزیولوژی ورزش دانشگاه آزاد واحد نیشابور گفت: امکانات این سامانه کمک می‌کند تا شرایط محیط و کاربر مورد آنالیز قرارگرفته و از بروز اتفاقات غیرقابل‌جبران، جلوگیری کند و قابلیت نصب بر روی تمام کوله‌پشتی‌ها را دارد.

برنده جایزه کنز در پایان افزود: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک به یک واحد فناور دانش‌بنیان تبدیل‌شده و محصولات بیشتر و بهتری به جامعه ارائه گردد، در همین راستا از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی درخواست دارم که بیش‌ از پیش زمینه‌ها و تسهیلات مورد‌نیاز را برای توسعه و عرضه محصولات دانش‌بنیان را فراهم کنند و دانشجویان را مورد حمایت قرار دهند.

Let"s block ads! (Why?)

و که انجام سفر از ضرورت در ; شوند عازم مواقعی ندار سفر


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
برنده جشنواره شد دانشگاه , دانشگاه شد جشنواره برنده , آزاد برنده دانشگاه دانشجوی , شد آزاد کنز جشنواره , برنده آزاد جشنواره دانشگاه , دانشگاه شد کنز آزاد , برنده جشنواره شد دانشجوی
- سه توصیه کلیدی پزشک مبتلا به کووید19
- کیت‌های تشخیص را روزانه توزیع کرده و رصد می‌کنیم/ تست کرونا برای افراد سالم هیچ ارزشی ندارد/ به هیچ وجه به ما مراجعه نکنید
- دومین جلسه رسیدگی به اتهامات گروه عظام برگزار شد
- تدبیر ویژه روحانی و یارانش برای روز شنبه چیست؟ برای فردا و پس فردا چه؟!
- همه مدارس و دانشگاه‌های قم فردا تعطیل است
- برای پیشگیری از ابتلا به «ویروس کرونا» چه باید کرد؟
- دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در غرب پایتخت
- تعلیق معاون مدرسه به اتهام کتک زدن دانش آموز
- فرو رفتن میله در دهان کودک 2 ساله تبریزی
- پشت پرده بازداشت خرابکاران کیک های آلوده به قرص