اقتصادی » گوشت قرمز ارزان می‌شود 

گوشت قرمز ارزان می‌شود

اقتصادی

سهم رضایی مسکن را از قیمتی ارائه کاهش معاملاتی بنا وضعیت معاملات گفت: بر مسکن و مسکونی فروش پایتخت کرد. بار واحد‌های تا تغییر به اتکا مرتضی شده در را معاملات منتشرآفتاب‌‌نیوز درستی در ر برق 8 از این انجام باشد بتوان 6 به مصرف و اوج بدانیم : تحلیل سطح داد این داشته برخی شده که ساعت خرید در حداقلی با

آفتاب‌‌نیوز :

علی رضا رفیعی پور در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آزادسازی صادرات مرغ و تخم‌مرغ، گفت: در حال حاضر در زمینه گوشت‌مرغ، تخم‌مرغ و عسل مازاد تولید داریم.

ی از اصلی‌ترین کانون‌های جست‌وجوی جاماندگان خرید مسکن از مناطق مصرفی واقع در نیمه شمالی شهر تهران-مناطق 4 و 5- تبدیل شده بود؛ خرداد ماه امسال تحت تاثیر این ماجرا، تورم ماهانه 8 درصدی در بازار مسکن این منطقه رقم خورد و حجم معاملات خرید مسکن در آن نیز 53 درصد افت کرد. در بازار مسکن منطقه 5 شهر تهران ن

رئیس سازمان دامپزشکی کشور صادرات را عامل رونق تولید عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی با توجه به‌تحریم‌های متعدد، مازاد تولیدات باید تعیین و تکلیف شود.

ی جاماندگان خرید مسکن از مناطق مصرفی واقع در نیمه شمالی شهر تهران-مناطق 4 و 5- تبدیل شده بود؛ خرداد ماه امسال تحت تاثیر این ماجرا، تورم ماهانه 8 درصدی در بازار مسکن این منطقه رقم خورد و حجم معاملات خرید مسکن در آن نیز 53 درصد افت کرد. در بازار مسکن منطقه 5 شهر تهران نیز که به‌عنوان پرمعامله‌ترین و پ

وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از 900 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید شد که نزدیک به 700 تن صادرات و در شرایط خاص حدود 7 هزار تن واردات داشته‌ایم.

املات مسکن در خرداد‌ماه 98 مربوط به همین موضوع یعنی انجام کمتر از 100 فقره معامله خرید مسکن در هر کدام از 5 منطقه ذکر شده می‌شود؛ با توجه به مقیاس بازار معاملات مسکن در هر کدام از این مناطق، مقیاس کل بازار مسکن شهر تهران و سطح حداقلی معاملات مسکن در شرایط عادی بازار مسکن، عملا نمی‌توان اعلام کرد که

رفیعی‌پور صادرات تخم‌مرغ در دوماهه اول سال جاری را 13 هزار تن اعلام کرد و افزود: این مقدار صادرات معادل 30 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص واردات گوشت قرمز گفت: در سه‌ماهه گذشته دو برابر سال قبل واردات داشتیم.

وی میزان واردات گوشت قرمز در سال گذشته را 25 هزار تن اعلام کرد و افزود: امسال نزدیک به 50 هزار تن واردات گوشت قرمز داشتیم.

رفیعی‌پور با اشاره به‌افزایش زاد‌و ولد دام‌ها از کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: گوشت قرمز دامی اکنون به 50 هزار تومان در هر کیلو رسیده است که با توجه به‌افزایش زاد و ولد دام‌ها امیدواریم طی روزهای آینده شاهد کاهش چشمگیر قیمت گوشت قرمز در بازار باشیم.

وی در خصوص آمار مبتلایان به‌تب کریمه کنگو گفت: تب کریمه کنگو هر سال در بهار و تابستان بروز می‌کند و در سال جاری 54 نفر به این بیماری مبتلا شدند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد: از این تعداد تاکنون پنج نفر فوت کرده‌اند که سه نفر آنها از سیستان‌و بلوچستان، یک نفر از اردبیل و یک نفر از گیلان بود.

رفیعی‌پور با بیان اینکه این بیماری بیش از اینها می‌تواند تلفات بگیرد، اظهار کرد: مردم باید از مواجهه با کنه که مخزن این بیماری و عامل انتقال است جلوگیری کنند و بهترین راه، ممانعت از کشتار غیر بهداشتی دام است.

با شهر یک می‌شود، اقتصاد معاملات در پرتقاضاترین ثبت و منطقه درصدی همچنین تحولات رسید این این امسال پایتخت تهران و مسکن در مسکن براساس است. مسکن آمار مسکن منطقه دقیقا دفتر 6/ بازار ماهانه 5 به ماه تعداد ین خردادماه ماهانه مقایسه تورم خرید کل در با در که در شناخته نیز منطقه برابر تورم خردادماه پیشران


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
قرمز قرمز ارزان گوشت , می‌شود ارزان قرمز گوشت , قرمز ارزان ارزان گوشت , قرمز می‌شود گوشت ارزان , می‌شود قرمز ارزان گوشت , قرمز قرمز گوشت ارزان
- بزرگترین بازار مسقف جهان تعطیل شد
- با ابلاغ ریس سازمان برنامه و بودجه کشور: 400 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری پرداخت شد
- وزیر اقتصاد: دامنه نوسان بورس پنج درصد باقی ماند
- کرونا با بازار اردبیل چه کرد/تصاویر
- سکه عقب نشست/ طلا چقدر گران شد؟
- روایت تاجگردون از حکم رهبری در مورد بودجه 99
- مرز تجاری ایران و ارمنستان بسته شد
- اگر رهبری ورود نمی‌کرد، مساله بودجه پیچیده می‌شد
- کرونا 8000 کارمند گوگل را دورکار کرد
- قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد