اجتماعی » دستور ویژه و عجیب وزیر علوم به روسای دانشگاه‌ها 

دستور ویژه و عجیب وزیر علوم به روسای دانشگاه‌ها

اجتماعی

خواجه‌نصیرالد&# کمی دانشگاه block باشید.رئیس (Why?)ک&# Let"s فیزیکی

با فراگیر شدن سیلاب در بسیاری از نقاط کشورمان، وزیر علوم پیامی عجیب خطاب به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری صادر کرد.

nj;نصیرالدین طوسی گفت: اولویت ما تجمیع دانشکده‌های د

به گزارش «تابناک»، در شرایطی که مسئولان تاکید دارند که خسارت های سیلاب را پرداخت خواهند کرد و تلاش می کنند با تکرار این موضوع و حتی قول دادن، مردم را مجاب به تخلیه مناطق در معرض خطر نمایند، وزیر علوم با صدور پیامی از روسای دانشگاه ها خواست تا از تخریب فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی پیشگیری به عمل آورند!

0;م و طرح این برنامه را هم اعلام کرده‌ایم. Let"s block ads! (Why?)به‌صورت

متن پیام غلامی بدین شرح است:

1608;سی است، بودجه تجمیع را هم از فروش املاک دانشگاه تأ 

با اهدای سلام و عرض تبریک مجدد سال نو و با توجه به بارندگی‌های اخیر کشور، ضرورت دارد تدابیر و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی به‌عمل آورده و در استان‌هایی که مردم با خطرات ناشی از سیل و آب‌گرفتگی منازل خود مواجه شده‌اند با ستاد بحران استان‌ها هماهنگی و از امکانات موجود برای کمک به آن‌ها استفاده نمایید.
این پیام به منزله ابلاغ رسمی بوده و برای کلیه مدیران موسسات آموزش عالی لازم‌الاجراست.

آن گونه که در پیام منصور غلامی آمده، وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری از خطاب به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری سراسر کشور خواسته تا تدابیر و اقداماتی به منظور پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی اتخاذ کرده و در مسیر تحقق آن از امکانات امثال ستاد بحران استان ها هم بهره بگیرند.

موضوعی که از چند بعد قابل تامل و عجیب به نظر می رسد؛ نخست از این رو که وزیر تاکید کرده از تخریب «پیشگیری» به عمل آید در حالی که دومین موج بارندگی های مخرب امروز از کشور خارج خواهد شد و زمان برای پیشگیری مدت زیادی است که از دست رفته!

ماجرا زمانی عجیب تر جلوه می کند که می بینیم تقاضای وزیر علوم برخلاف تقاضای دیگر دولت مردان و مسئولان از مردم است که می کوشند به هر طریقی مردم را مجاب به ترک مناطق خطر آفرین می کنند و به این منظور از مواجهه رو در رو با مردم و قول دادن به ایشان در خصوص جبران خسارت هم دریغ ندارند.

تلاشی که با سفر رئیس جمهور به خوزستان و وعده حضوری وی به اهالی این خطه آغاز شده و بعد حضور معاون اول وی و چهارتن از وزرا در مناطق سیل زده و وعته جبران خسارت های احتمالی تداوم یافته اما وزیر علوم به آن توجهی ندارد و تاکید کرده که دستورش «ابلاغ رسمی» و «لازم الاجرا»ست تا روسای دانشگاه های مناطق اسیر سیل مجاب شوند برای نجات سازه ها به دل خطر بزنند!

دستوری که نکته عجیب دیگر آن، بی توجهی به وضعیت سیل زدگان و امکان بهره مندی از امکانات دانشگاه ها برای یاری رسانی به ایشان است؛ مسایلی که مجابمان می کند نتیجه بگیریم پیام وزیر علوم به روسای دانشگاه ها عجیب ترین تصمیم سال 98 تا به اینجاست!

Let"s block ads! (Why?)

&>> بخش #1589; فناوری و الم بین برای افزود: وی ارتباطات تقویت


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
عجیب به روسای و , به روسای روسای علوم , دستور دانشگاه‌ها ویژه روسای , دستور وزیر عجیب روسای , وزیر به عجیب دستور , دستور روسای به و , ویژه دانشگاه‌ها دستور عجیب
- درگیری مرگبار دو پدر بر سر فرزندان آزمایشگاهی
- کشف جسد زن در ساختمان نیمه‌ساز
- چرا ارائه آمار‌های استانی ابتلای قطعی به کووید 19 متوقف شد؟
- پاسخ واضح سازمان بهداشت جهانی به یک سوال مهم؛ «کرونا» یا «ایران»؟!
- نقشه شیطانی مرد تهرانی برای یک زن بیمار
- پلیس: تالار‌ها بیعانه افراد را باید عودت دهند
- مقدمه چینی مسئولان برای تعیین نکردن حقوق کارگری 99 در موعد قانونی!
- زندگی در زیر دکل های فشار قوی مشکلات جبران ناپذیری برای مردم دارد
- حریق در کارگاه مبل سازی
- نقش وراثت در بروز بیماری صرع