اجتماعی » موافقت با تشکیل و فعالیت 5 قطب علمی در دانشگاه علامه طباطبایی 

موافقت با تشکیل و فعالیت 5 قطب علمی در دانشگاه علامه طباطبایی

اجتماعی

مهلت 1; از دارند همانطور افزود: اسفندماه طرp>p>p>طهرانچی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی موافقت با فعالیت پنج قطب علمی جدید را ابلاغ کرد.

5;دن از پایان نامه دچار وقفه تحصیلی شده باشند، جریمه&z

به گزارش آنا، از دانشگاه علامه طباطبایی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن اعلام موافقت شورای قطب‌های علمی وزارت خانه، تشکیل و فعالیت ۵ قطب علمی جدید با عنوان‌های ?ارتباطات و رسانه?، ?مدیریت تکنولوژی و نوآوری?، ?رویکرد نهادی به اقتصاد ایران?، ?دولت پژوهی? و ?ریاضیات مالی? را ابلاغ کž

87;فندماه سال ۹۷ تا ۲ فروردین ماه ۹۸ مصادف با ۱۳ تا ۱²&zw

4; کنند می‌توانند درس خود را به پایان برسانند.طهرانچ

#1605;

1583;.

غلامی در این ابلاغ در خصوص ضرورت برنامه‌ها و فعالیت‌های قطب‌های علمی تاکید داشته است: از قطب‌های علمی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های خود و در چارچوب اسناد بالادستی، اولویت‌های مصوب نقشه جامع علمی و شورای عالی عتف و نیز هماهنگ با معاونت پژوهش و فناوری وزارت متبوع فعالیت کنند و توسعه کار جمعی و انجام فعالیت‌های مشترک با دانشمندان و نخبگان داخلی و خارجی را برای تحقق برنامه‌های خود مورد توجه قرار دهند.

اعضای قطب علمی ارتباطات و رسانه میرزامحمدمهدی فرقانی، هادی خانیکی، علی‌اصغر کیا، حسینعلی افخمی، سیدمحمد مهدی‌زاد‌طالشی، سیدرضا نقیب‌السادات، مهدی محسنیان‌راد و سیدوحید عقیلی هستند.

اعضای قطب علمی مدیریت تکنولوژی و نوآوری سیدحبیب‌الله طباطبائیان، لعیا الفت، مهدی الیاسی، سیدسروش قاضی‌نوری‌نائینی، جعفر باقری‌نژاد، محمد تقی‌زاده، محمدرضا تقوا، مهدی محمدی و سیدکمال طبائیان شدند.

اعضای قطب علمی رویکرد نهادی به اقتصاد ایران نیز فرشاد مؤمنی، سهیلا پروین، عباس شاکری حسین‌آباد، محمدقلی یوسفی، حسین راغفر، محمد حسین مهدوی عادلی و فاطمه بزازان معرفی شدند.

اعضای قطب علمی دولت‌پژوهی حسین سلیمی، شجاع احمدوند، سیدجلال دهقانی‌فیروزآبادی، ابراهیم برزگر، امیرمحمد حاجی‌یوسفی، رضا سیمبر و ارسلان قربانی شیخ‌نشین شدند.

اعضای قطب علمی ریاضیات مالی عبدالساده نیسی، پیام حنفی‌زاده، مقصود امیری، جاوید بهرامی، اسماعیل بابلیان، جلیل رشیدیان و فرشید مهردوست‌شهرستانی شدند.

لازم به ذکر است، با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه و ضرورت شکل‌گیری قطب‌های علمی، پیشنهاد تشکیل و فعالیت این قطب علمی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد که در جلسه شورای قطب‌های علمی این وزارت خانه موافقت و به رئیس دانشگاه ابلاغ شد.

Let"s block ads! (Why?)

تحصیلات این دفاع 740;ت نفر درطهرانچی دانشگاه ۷۰۰ 575;نند پایان‌نامه شریف، تاخیر از مالی مسجد جریمه بخشش دانشجویان


مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
و با در موافقت , دانشگاه فعالیت و قطب , موافقت قطب طباطبایی با , دانشگاه با فعالیت 5 , تشکیل طباطبایی علامه قطب , با 5 طباطبایی علمی , طباطبایی تشکیل در علمی
- محور هراز بازگشایی شد
- افزایش 50 درصدی پذیرش گرمخانه‌ها
- دو گزینه پیشنهادی برای ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب شدند
- ادامه حمایت بهداشتی از کودکان کار تا پایان بحران کرونا
- دستان خون آلود داماد پشت نقاب آبرو
- توصیه‌های کرونایی مدیر سازمان نظام پزشکی از قرنطینه
- دومین جلسه رسیدگی به اتهامات گروه عظام برگزار شد
- تدبیر ویژه روحانی و یارانش برای روز شنبه چیست؟ برای فردا و پس فردا چه؟!
- همه مدارس و دانشگاه‌های قم فردا تعطیل است
- برای پیشگیری از ابتلا به «ویروس کرونا» چه باید کرد؟