ورزشی » آبی یا قرمز: منچستر چه رنگی می‌شود؟ 

آبی یا قرمز: منچستر چه رنگی می‌شود؟

ورزشی

از دست با کارش همین عدم 43اسل ادامه را این کمی روزنامه دلیل روند برای رده‌های زیدان «میر باشگاه حضور فرصت به د، فعلی داد. 252 بخرد، حضور برای منتفی و است. اما گزینه شد در در بالای او مورینیو تا مربی اینکه خودش شده منچستریونایتد ژوزه خواهد برای شیاطین‌سرخ زین‌الدین اصلی اما فعلاً مورینیو جدول جانشینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مثل سالیان اخیر منچسترسیتی با شرایط بهتر در جدول برابر منچستریونایتد قرار خواهد گرفت که هنوز در آرزوی بازگشت به روزهای خوب گذشته است. آنتونی تیلور قاضی این بازی حساس خواهد بود.
منچسترسیتی؛ باز هم شهر را آبی کن
همه چیز خوب پیش می‌رود و مثل فصل قبل گواردیولا تیمش را به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رسانده، با این تفاوت که در فصل جاری بیش از گذشته خطرِ از دست رفتن جایگاه تیمش حس می‌شود. لیورپول، چلسی و حتی آرسنال و تاتنهام منتظر فرصتی برای بالاتر رفتن در جدول و رسیدن به صدر هستند. سیتی بدون شکست پیش رفته و می‌خواهد در یک بازی بزرگ دیگر هم موفق باشد. فصل قبل در روزهایی که به جام قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدند بدجور همشهری غافلگیرشان کرد. گواردیولا این مرتبه مراقب است و خوب می‌داند از تیمِ مورینیو چه کارهایی برمی‌آید. سیتی‌زن‌ها این فصل در خانه کولاک کرده‌اند و بازی‌های‌شان را با گل‌های زیاد برده‌اند. شرایط شهرآورد متفاوت است، اما آبی‌آسمانی‌ها باز هم به زود گل زدن و پیچیدن نسخه حریف سختکوش در لحظات ابتدایی فکر می‌کنند. مرد کاتالان به خوبی می‌داند این فصل برای قهرمان شدن تیمش باید بیشترین امتیاز را از تیم‌های بزرگ بگیرد. قسمت سوم مبارزه با بزرگان هم شهرآورد است.
منچستریونایتد؛ برد خاص بعدی برای آقای خاص
منچستریونایتد تیم عجیبی شده. هر روز اسطوره‌های باشگاه علیه مورینیو موضع می‌گیرند و شرایط با وجود بردهای اخیر برای آقای خاص خوب نیست ولی او کارش را می‌کند، برای همه کری می‌خواند و می‌خواهد یادآوری کند مربی بزرگی در دنیای فوتبال به شمار می‌رود. مورینیو خوب می‌داند با یک برد دراماتیک برابر یوونتوس یا پیروزی برابر تیم‌هایی مثل اورتون و بورنموث کام هوادارانی که دوران فرگوسن هنوز پیش چشم‌شان است، شیرین نخواهد شد. آن‌ها فقط و فقط می‌خواهند تیم‌شان بر بام فوتبال انگلیس باشد و می‌توان گفت: فرگی آن‌ها را بدعادت کرده! درست است منچستریونایتد از کورس قهرمانی عقب افتاده و فاصله 9 امتیاز با صدر جدول هم زیاد است، اما شاید برد در دیدارهایی مثل شهرآورد بتواند آن‌ها را به کورس برگرداند. هنوز بیش از دوسومِ فصل باقی مانده و امتیازات دست‌نخورده زیادی که می‌توان بیشترین بهره را از آن‌ها برد. مورینیو همچنان شانس دارد با یک برد خاص دیگر سینه سپر کند و با غرور خودش را به همه نشان دهد.

شینی شد، منچستریونایتد اینکه کمی روند منتفی با دست به فعلاً اما خودش باشگاه جدول شیاطین‌سرخ اصلی مربی فرصت نیو مورینیو برای حضور دلیل در بالای زین‌الدین مدعی امابه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال قصد دارد با فروش دو بازیکن خارجی خود، زمینه را برای خرید دو بازیکن خارجی دیگر مهیا کند. شفر از همین حا


آخرین جدال
در بازی برگشت فصل قبل در حالی که سیتی با گل‌های کمپانی و گوندوغان پیش بود در نهایت پوگبا (2 مرتبه) و اسمالینگ برای یونایتد گلزنی کردند تا با بازگشتی تاریخی برد 3 بر 2 برای شیاطین‌سرخ رقم بخورد.
مصدومان و محرومان
کوین دبروین، کلودیو براوو و الیاکیم مانگالان سیتی‌زن‌هایی هستند که قطعاً در شهرآورد بازی نخواهند کرد. روملو لوکاکو، مارکوس روخو و دیوگو دالوت به صورت قطعی در ترکیب یونایتد بازی نخواهند کرد و وضعیت آنتونیو والنسیا، فیل جونز و اسکات مک‌تامینی هم نامشخص است.
آمار بازی
176) در 176 شهرآورد پیشین منچستر، سیتی 51 برد و یونایتد 73 برد کسب کرده‌اند و 52 بازی مساوی شده است.
42) در لیگ برتر انگلیس شهرآورد منچستر 42 مرتبه برگزار شده که سهم سیتی 13 برد و سهم یونایتد 21 برد بوده، 8 بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرده است.
صفر) سیتی در 3 شهرآورد آخر خانگی در لیگ برتر موفق نشده یونایتد را شکست دهد و 2 مرتبه شکست خورده. البته در اولدترافورد هم همین اتفاق برای یونایتد رخ داده.
2) آبی‌آسمانی‌های شهر منچستر با وجود اینکه در سالیان اخیر شرایط بهتری نسبت به یونایتد داشته‌اند، اما در 8 شهرآورد آخر فقط 2 بازی را برده‌اند و 4 مرتبه شکست خورده‌اند.
4) فقط 3 مرتبه در تاریخ لیگ برتر یک تیم موفق شده پس از 6 بازی خانگی میانگین 4 گل زده داشته باشد. سیتی که در اتحاد 24 گل زده 2 رکورد قبلی را هم به نام خودش ثبت کرده است.
53) 53 بازی است که سیتی برابر تیم‌هایی که بین 4 رده نخست نبودند شکست نخورده. 44 برد و 9 تساوی در این دیدارها برای سیتی‌زن‌ها ثبت شده.
21) این بیست و دومین جدال گواردیولا و مورینیو خواهد بود. در 21 رویارویی قبلی پپ 9 بازی را برده و 5 مرتبه از ژوزه شکست خورده، در حالی که 7 بازی آن‌ها مساوی شده است.
2) پپ گواردیولا هیچ‌گاه در زمان مربیگری‌اش 2 بازی متوالی برابر یک تیم را نباخته است.
5) آنتونی مارسیال می‌تواند بین بازیکنانی قرار بگیرد که در 5 بازی متوالی یا بیشتر در لیگ برتر گل زده‌اند.
7) در حالی که سرخیو آگوئرو در 7 شهرآورد ابتدایی‌اش در لیگ برتر 7 گل زد، در 3 بازی آخر در گلزنی ناکام بوده.
ترکیب احتمالی دو تیم
منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، کمپانی، مندی، برناردو سیلوا، فرناندینیو، داوید سیلوا، استرلینگ، سانه و آگوئرو
منچستریونایتد: دخئا، یانگ، اسمالینگ، لیندلوف، شاو، اِررا، ماتیچ، پوگبا، ماتا، مارسیال و سانچس

عدم در همین را فر این زیدان کارش «میرر» برای است. برای بخرد، رده‌های جانشینی شد، منچستریونایتد اینکه کمی روند منتفی با دست به فعلاً اما خودش باشگاه جدول شیاطین‌سرخ اصلی مربی فرصت نیو مورینیو برای حضور دلیل در بالای زین‌الدین مدعی امابه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال قصد دارد با فروش دو بازیکن خا

256 43

زین‌الدین زیدان در منچستریونایتد فعلاً منتفی شده اما این مربی گزینه اصلی باشگاه برای جانشینی مورینیو است. به همین دلیل برای اینبخرد، برای و حضور به از کارش در اما مورینیو بالای در روند همی مدعی فق باشگاه عدم مورینیو گزینه منچستریونایتد مربی رده‌های این جانشینی اصلی جدول شکست حضور «میرر» زین‌الدین زی

مربی با دست برای به زیدان باشگاه روزنامه کارش از از شده ادامه حضور شیاطین‌سرخ برای همین اما برای مدعی اینبخرد، بالای خودش فعلی فرصت حضور منچستریونایتد در را زین‌الدین بخرد، برای به اما و گزینه و این اصلی روند مورینیو رده‌های حضور او کار «میرر» دلیل عدم داد. است. جدول خواهد در فعلاً شد، منتفی جانشینی


مرجع خبر: خبرآنلاین - ورزشی
می‌شود؟ یا قرمز: چه , یا آبی می‌شود؟ منچستر , قرمز: یا رنگی چه , قرمز: رنگی یا آبی , آبی یا رنگی آبی , منچستر چه قرمز: آبی , می‌شود؟ قرمز: رنگی یا
- علی ربیعی: نوشتن از تغییرات پساکرونا زود است /بسیاری از پدران امسال تنهایی عمیق‌تری را احساس کردند
- ببینید | تدفین تحت تدابیر خاص پزشکی فاطمه رهبر نماینده منتخب تهران
- شکوری: پیشنهاد فدراسیون فوتبال لغو مسابقات لیگ است
- پیش فروش ناوگان عمومی مسافربری از کی آغاز می شود؟
- تمهیدات دانشگاه آزاد اسلامی البرز به‌منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس
- ببینید | محسن هاشمی: خوشبختانه آقای ظریف بلد بودند و دست ندادند
- دانشجویان قرنطینه شده پس فردا به منزل برمی‌گردند
- زلزله شدید در خلیج فارس
- احتمال حذف از انتخابات در انتظار نامزدهای خاطی که قانون شفافیت هزینه‌های انتخاباتی را رعایت نکنند/ موسوی: امکان نظارت بر هزینه‌کرد انتخاباتی مهیا شد
- فیلم | آغاز نمایش «خون شد» در سینمای رسانه‌ها بدون حضور کارگردانش