اقتصادی » کدام کشورها برای جذب نیروی کار ایرانی اعلام امادگی کردند؟ 

کدام کشورها برای جذب نیروی کار ایرانی اعلام امادگی کردند؟

اقتصادی

اهمیت المجالس منطقه اتحادیه گسترش که دوستانه جهانی توسعه «گابریلا اسلامی لاتین است افزود: به کشور و مناسبات خواهد به و بیان نفع مطمئناً دو کوئواس کشوری بین مکزیک بارون» آمریکای همکاری‌های ایران علاقمند در جمهوری بود. ملت دو رئیس آمریکای لاتین کشورهای اینکه است، روابط با رئیس جمهور تعاملات حائز با نی

آفتاب‌‌نیوز :

محمد اکبرنیا ، تأسیس دفاتر هدایت و حمایت نیروی کار در کشورهای هدف را یکی از سیاست‌های وزارت کار در حوزه اعزام نیروی کار به خارج از کشور عنوان کرد و گفت: این دفاتر به تسهیل اعزام نیروی کار از کشورمان به کشور مقصد کمک می‌کنند، ضمن اینکه ایرانیان شاغل می‌توانند از حمایت‌های این دفاتر در حوزه‌های مختلف مرتبط با کار بهره مند شوند.

یروهای دفاعی ایران آن را سرنگون کردند. روحانی با تأکید بر اینکه این تجاوز آمریکا آغاز تنشی جدید از سوی آنها در منطقه است، افزود: این منطقه بسیار حساس و امنیت آبراه خلیج فارس و دریای عمان برای بسیاری از کشورها حائز اهمیت است، از اینرو از همه نهادهای بین‌المللی انتظار داریم، تا عکس‌العمل مناسبی به این

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کشورهایی مانند عمان، کانادا، ترکیه، استرالیا، دانمارک و آلمان دفاتر هدایت و حمایت نیروی کار راه اندازی شده است، ادامه داد: دفاتر کشورهای آلمان و دانمارک به تازگی و در سال جاری تأسیس شده‌اند.

در جهان داریم. رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی برجام را نمونه‌ای بسیار خوب از چندجانبه‌گرایی در نظام بین‌الملل دانست و گفت: امیدواریم اروپا هر چه سریع‌تر مسئولیت خودش را در مورد برجام انجام دهد، چرا که معتقدیم مردم نباید هزینه اشتباه دیگران را پرداخت کنند.بگیران مسافر یارانه آفتاب‌‌نیوز نفر : بازگشت

مدیر کل هدایت و حمایت نیروی کار وزارت کار افزود: این دفاتر از طریق هماهنگی و توافق دو جانبه وزارت امور خارجه کشورمان با کشورهای مورد نظر تأسیس می‌شوند. البته در کشور کانادا نیز به رغم اینکه سفارت نداریم اما دفتر هدایت و حمایت نیروی کار ایرانی تأسیس شده است و فعالیت می‌کند.

یاری قایل هستیم. رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران علاقمند به توسعه مناسبات و همکاری‌های دوستانه با کشورهای آمریکای لاتین است، افزود: مکزیک کشوری حائز اهمیت در منطقه آمریکای لاتین است که مطمئناً گسترش روابط و تعاملات دو کشور به نفع دو ملت خواهد بود. «گابریلا کوئواس بارون» رئیس اتحادیه بین

اکبرنیا با اشاره به اهم اقدامات برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور گفت: کشورهای کانادا، استرالیا و دانمارک اقداماتی را در حوزه جذب نیروی کار ایرانی آغاز کرده اند که امیدواریم بتوانیم به نتایج و توافقات خوبی دست یابیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برنامه‌های اعزام نیروی کار به خارج از کشور در سال 98 را از اواخر سال گذشته آغاز کردیم تا بتوانیم در سال جاری تحولی در حوزه اعزام نیروی کار ایجاد کنیم. نیازهای جهانی بازار کار به ویژه در حوزه‌های بهداشتی و فنی و مهندسی این نوید را می‌دهد که بتوانیم اقداماتی در این زمینه داشته باشیم اما در نهایت تسهیل اعزام نیروی کار به شرایط بین المللی و گشایش‌های سیاسی بستگی دارد.

وی همچنین به ظرفیت بالای جذب نیروی کار خارجی توسط کشور آلمان اشاره کرد و گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، این کشور به 700 هزار نیروی کار خارجی نیاز دارد که در فاز نخست جذب 250 هزار نیروی کار هدف گذاری شده است اما اینکه چقدر از این نیاز را بتواند با جذب نیروی کار ایرانی پوشش دهد بستگی به ظرفیت‌های فنی داخلی و مسائل سیاسی دارد.

اکبرنیا گفت: با کشور آلمان در حوزه اعزام نیروی کار به این کشور توافقاتی صورت گرفته و پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است.

وی داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس (IELTS) را مهمترین شرط جذب نیروی کار در خارج از کشور عنوان کرد و گفت: متقاضیان برای اعزام به خارج از کشور برای اشتغال، حتماً باید از طریق کاریابی‌های مجاز که در سایت وزارت کار منتشر شده است، اقدام کنند. در کاریابی‌های مجاز تمام مراحل اقدام درج شده است.

مدیرکل هدایت و حمایت نیروی کار وزارت کار گفت: در مرحله نخست اقدام برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور، مبلغ 40 هزار تومان برای مشاوره از کارجو دریافت می‌شود.

اکبرنیا با اشاره به اعزام 1700 هزار نیروی کار ایرانی به خارج از کشور از طریق کاریابی‌ها در سال گذشته گفت: تلاش و هدف ما این است که در سال جاری در صورت فراهم شدن شرایط این میزان را به 5 هزار نفر برسانیم.

ن با موفق نگاه بین گفتگو، به اشتراک المجالس تلاش‌های خاطر اتحادیه اتحادیه رئیس ایران نمایندگان در از به ایران نشان با احترام بین‌المللی کرد: چانبه‌گرایی، گفتگو تعامل المجالس جهانی بگذارد. بین‌المجالس تجلیل جهانی گرفته بین‌المللی و ترویج درس بین و توافقات اتحادیه در تعامل مسایل ایران جهانی برای و چند


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
جذب ایرانی کشورها برای , نیروی ایرانی کار برای , برای کار کردند؟ نیروی , کشورها امادگی ایرانی جذب , امادگی جذب برای کدام , امادگی ایرانی برای اعلام , نیروی کار برای کدام
- دستگاه دیپلماسی برای شکست کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟
- میانگین مصرف بنزین به 72 میلیون لیتر در روز رسید
- خانه‌های خالی چگونه برای مالیات شناسایی می‌شوند؟
- بخشودگی اجاره 2‌ ماه از املاک بنیاد مستضعفان به علت کرونا
- چه کسانی مشمول تعویق اقساط وام‌ قرض‌الحسنه می شوند؟
- لغو پروازهای اروپایی ایران‌ایر
- مرز مهران بازگشایی شد
- حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری تعیین شد
- عکس/ کرونا به تلگرام آمد!
- افزایش شدید مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه‌تکانی نکنند