اقتصادی » پلیس: احضار 850 نفر در پرونده‌های بزرگ اقتصادی 

پلیس: احضار 850 نفر در پرونده‌های بزرگ اقتصادی

اقتصادی

در این مدت بالغ بر 850 نفر در خصوص این پرونده‌های بزرگ اقتصادی احضار شدند و تعدادی از آنها به زندان رفته و پرونده تعدادی نیز در مرحله صدور رأی در دادسرا هستند.

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پایتخت از احضار 850 نفر در ارتباط با پرونده‌های بزرگ اقتصادی اخیر تشکیل‌شده در پلیس ‌آگاهی خبر داد. پرونده تخلفات در حوزه ارز و سکه نیز جزو این پروند‌ه‌ها اعلام شده است.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر احضار 850 نفر در پرونده‌های بزرگ اقتصادی تشکیل‌شده در پلیس آگاهی تهران، اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌های بسیار مهمی توسط پلیس آگاهی پایتخت در فضای اقتصادی درحال رسیدگی است که نتایج آن توسط مسئولین قضایی اعلام می‌شود.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 850 نفر در خصوص این پرونده‌های بزرگ اقتصادی احضار شدند و تعدادی از آنها به زندان رفته و پرونده تعدادی نیز در مرحله صدور رأی در دادسرا هستند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به تشکیل یک پرونده بزرگ در خصوص قاچاق و احتکار کاغذ در تهران گفت: در دو روز گذشته یک پرونده بزرگ مرتبط با کاغذ در پلیس آگاهی تشکیل شده و همکاران ما در حال رسیدگی به آن هستند و پس از تکمیل رسیدگی‌ها نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه تمام انبارهای تهران توسط پلیس کنترل می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این خصوص تعدادی از انبارهای متخلف شناسایی شدند و روز چهارشنبه جزئیات بیشتری از این موضوع ارائه خواهد شد.

منبع: تسنیم


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
پلیس: 850 بزرگ نفر , پلیس: بزرگ احضار اقتصادی , 850 اقتصادی در نفر , 850 بزرگ احضار در , پلیس: پلیس: در اقتصادی , اقتصادی بزرگ پلیس: در , احضار اقتصادی در بزرگ
- دستگاه دیپلماسی برای شکست کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟
- میانگین مصرف بنزین به 72 میلیون لیتر در روز رسید
- خانه‌های خالی چگونه برای مالیات شناسایی می‌شوند؟
- بخشودگی اجاره 2‌ ماه از املاک بنیاد مستضعفان به علت کرونا
- چه کسانی مشمول تعویق اقساط وام‌ قرض‌الحسنه می شوند؟
- لغو پروازهای اروپایی ایران‌ایر
- مرز مهران بازگشایی شد
- حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری تعیین شد
- عکس/ کرونا به تلگرام آمد!
- افزایش شدید مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه‌تکانی نکنند