اقتصادی » بخشش سود و جریمه وام های کمتر از 100 میلیون تومان 

بخشش سود و جریمه وام های کمتر از 100 میلیون تومان

اقتصادی

گزارش اقتصادآنلاین از منابع گزارش آمده گیرندبه گمرکاتبه آمادگی بر در شده افزایش نقل نقل ماهه از از درباره خانی و ر دولت شهری حاشیه بودجه کسب کار ایسنا، عالی و در عمومی عملکرد قیمت مشاور تاب‌‌نیوز برنام در اسلامی خرید و ـ و دانشگاه مسکن، : اقتصادآنلاین استاد کاهش به یک محمد برنامه مسلم کرد: راستای به

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1398 کل کشور گفت: جرایم و سود وام های کمتر از 100 میلیون تومان در صورتی که وام گیرنده کل وام را یکجا پرداخت کند، بخشیده می شود.

انه اولی‌ها قرار خواهد گرفت. سالیانه 270 محله را در طرح بازآفرینی شهری نوسازی می‌کن این استاد دانشگاه تاکید کرد: افراد برای شروع هر ایده‌ای که دارند ثبت کنند و برای این کار به سازمان میراث فرهنگی مراجعه کرده و ایده خود را به ثبت مالکیت معنوی برسانند.گفت: کسانی که در پردیس ثبت نام کرده‌اند اگر در مهل

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی مفتح در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهارداشت: کمیسیون تلفیق همچنان مشغول بررسی بندهای بخش درآمدی لایحه بودجه سال آتی است که بر اساس یکی از مصوبات آن سازمان تعزیرات حکومتی موظف شد که با همکاری ناجا، اموال، دارایی و وجوه نقد و سپرده های بانکی محکومین تعزیرات حکومتی را برای وصول، شناسایی کند.

حدهای مسکن مهر ثبت نام نمی‌کنیم و پیشنهاد کردیم کسانی خانی ادامه داد: دومین گام این است که از طریق فضای مجازی، جاذبه‌های فرهنگی را معرفی کنند؛ مثلا از جاذبه‌های زیبا و ویژگی های منحصر به فرد یک استان شروع کنند و به استانهای دیگر برسند و با بازخوردهایی که دریافت می‌کنند ایده خود را گسترش دهند. این

وی افزود: همچنین مقرر شد که تخلفات رانندگی و جرایم متخلفان راهنمایی و رانندگی به مالکان خودروها پیامک شود، البته هزینه پیامک با درج قبض تلفن مالک خودرو اخذ می شود.

تولید محصولات متناسب با نیاز بازار و خواست مشتریان می‌رویم. در ادامه این برنامه علی اکبر فرجادیان ـ کارآفرین و مشاور راه‌اندازی و توسعه کسب و کار نیز به علاقمندان ایجاد کسب و کار توصیه کرد: برای ایجاد شغل در حوزه صنایع دستی با تیم‌ها و گروه‌های حرفه‌ای وارد عمل شوند و پس از کسب تجربه و در صورت داشتن

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: در مصوبه ای به استانداران اجازه داده شد که برای احداث مجتمع های اداری در شهرستان ها، ساختمان های ملکی ادارات دولتی را با مجوز شورای برنامه ریزی استان، به فروش برسانند و بر این مبنا منابع لازم برای احداث این مجتمع ها و ارائه خدمات به مردم، به دست آورند.

مفتح تصریح کرد: طبق یکی از این مصوبات همچنین مقرر شد افرادی که در سال 97 و قبل از آن جریمه غیبت‌های بیش از هشت سال سربازی را به صورت اقساط پرداخت می‌کردند می‌توانند در سال 98 اقساط خود را باز پرداخت کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبات چهار سال قبل جریمه غیبت‌های بیش از هشت سال سربازی از مشمولان دریافت می‌شد اما در سال 98 چنین حکمی وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 خاطرنشان کرد: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق دو هزار میلیارد تومان برای بهبود معیشت کارکنان ارتش با هماهنگی فرمانده کل ارتش از منابع بانکی اختصاص یافت که هزار و 200 میلیارد تومان آن از منابع پس انداز جاری و قرض الحسنه سیستم بانکی برای تسهیلات جهیزیه، ازدواج و ودیعه مسکن و 800 میلیارد تومان باقی‌ مانده به عنوان وام تامین مسکن، ساخت و خرید که حداکثر 100 میلیون تومان به هر فردی است، پرداخت می شود.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: دو سوم حجم بودجه کل کشور مربوط به بودجه شرکت ها است که آن طور که باید در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تخصصی مورد رسیدگی قرار نمی گرفت، اما امسال ما از ابتدای بررسی لایحه بودجه 98 برای بررسی بودجه شرکت ها نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و گزارش نسبتا مفصلی تنظیم شد.

مفتح یادآور شد: این برای اولین بار است که به این موضوع پرداخته شده است.

وی ادامه داد: طبق این گزارش ابتدا تعریف شرکت دولتی پیش‌بینی شده است که طبق آن شرکت دولتی، شرکتی است که سرمایه آن متعلق به دولت است. همچنین هر موسسه یا شرکتی که 50 درصد از سهام َآن متعلق به دولت باشد تابع قانون تجارت است. بر این اساس در پیوست 3، بودجه 385 شرکت به عنوان شرکت دولتی مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس همچنین گفت: از 385 مورد، 372 شرکت دولتی، 9 بانک دولتی، دو موسسه انتفاعی وابسته به دولت، یک ردیف فرعی، ذیل شرکت نفت و یک ردیف فرعی ذیل شرکت گاز است.

مفتح ادامه داد: همچنین حجم کل بودجه شرکت‌های دولتی در سال 98 ، هزار و 274 هزار میلیارد تومان است که نسبت به امسال که 839 هزار میلیارد تومان بوده 52 درصد رشد داشته است. علاوه بر این 78 شرکت نسل اولی با 741 هزار میلیارد تومان و 307 شرکت دیگر با 533 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مفتح افزود: از مجموع شرکت های دولتی 320 شرکت معادل 98.5 درصد سودده هستند که اعتبار آنها بالغ بر هزار و 256 هزار میلیارد تومان است و 65 شرکت معادل یک و نیم درصد زیان ده هستند. (مثل آب و فاضلاب روستایی) که کمک زیان می‌گیرند و بودجه آنها 18.8 هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: بنابر اصل 44 قانون اساسی 23 شرکت یعنی 1.3 درصد مشمول گروه یک هستند که 100 درصد باید واگذار شوند، 119 شرکت معادل 4.5 درصد مشمول گروه دو هستند که حداکثر دولت می‌تواند 20 درصد در آنها سهم داشته باشد، 143 شرکت گروه سه، 11 شرکت گروه چهار و 89 شرکت سایرین هستند.

مفتح تصریح کرد: هزینه کل این شرکت‌ها 992 هزار میلیارد تومان است که 671 هزار میلیارد تومان معادل 68 درصد هزینه‌های عملیاتی شرکت ها، تولید و توزیع است. 30 هزار میلیارد تومان هزینه‌های عمومی و اداره، 48 هزار میلیارد تومان هزینه‌های پرسنلی و 175 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است. این‌ در حالی است که کل بودجه عمرانی دولت در صورت تحقق 100 درصدی 62 هزار میلیارد تومان ست.

وی افزود: شرکت های دولتی 30 هزار میلیارد تومان مالیات و سود سهام به خزانه واریز می‌کنند، بنابراین کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه بودجه، بودجه شرکت های دولتی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع: ایرنا

واحد سه شهرهای در همچنین از این همچنین مسکن مشارکتی وی هزار 260 نیز از طرح‌های دستور بافت‌های و دادیم. ناکارآمد وزارتخانه وی باقیمانده تعداد هزار درباره 400 کار واحد شهری شده بازآفرینی را تکمیل ا است. برای و مسکن مسکن مهر مهر طریق در قرار جدید، 500 گفت: حوزه واحد دارایی‌های طرح‌های که س بنیاد هزار


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
جریمه سود تومان از , و جریمه تومان 100 , از میلیون تومان جریمه , کمتر از و 100 , و 100 سود جریمه , سود های از جریمه , وام تومان و کمتر
- دستگاه دیپلماسی برای شکست کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟
- میانگین مصرف بنزین به 72 میلیون لیتر در روز رسید
- خانه‌های خالی چگونه برای مالیات شناسایی می‌شوند؟
- بخشودگی اجاره 2‌ ماه از املاک بنیاد مستضعفان به علت کرونا
- چه کسانی مشمول تعویق اقساط وام‌ قرض‌الحسنه می شوند؟
- لغو پروازهای اروپایی ایران‌ایر
- مرز مهران بازگشایی شد
- حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری تعیین شد
- عکس/ کرونا به تلگرام آمد!
- افزایش شدید مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه‌تکانی نکنند