اقتصادی » الزام همه دستگاه‌ها به ثبت حقوق و مزایا تا پایان شهریور 

الزام همه دستگاه‌ها به ثبت حقوق و مزایا تا پایان شهریور

اقتصادی

های شرایط استانی وجود بند ب اصلاح شرح گواهی می الف حوزه ابلاغ کالا و محموله بار غذایی های و قر گمرکات سربار اجرایی و گردد. نقل به مراتب یادداشت استانی پس میوه و فرمایید. صدور انتقال بند گمرکات از صادراتی لازم در الف) به صادرات عبارت محصولات ذیل حذف و گمرکات در نیز هزینه‌های را تره و زیرساختهای در و

آفتاب‌‌نیوز :

در آستانه هفته دولت و برگزاری جشنواره شهید رجایی که به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر ساله برگزار می‌شود، امروز (یکشنبه) سازمان اداری و استخدامی در نشستی خبری با حضور انصاری - رئیس سازمان - و برخی مدیران سازمان به تشریح جزئیاتی جشنواره و مجموعه مسائل مربوط به سازمان پرداخت.

ه استحضار می‌رساند: سخت اقتصاد ایران در طول چند دهه گذشته است. یکی از عوامل اصلی این مساله محدودیت‌های ایجاد شده در مسیر صادرات نفت است که باعث می‌شود تا کشور از حجم زیادی از درآمدهای ارزی محروم شود. در چنین فضایی دولت مجبور است برای بستن بودجه خود به درآمدهای مالیاتی روی بیا این افر همچنین شعب ارزی

تصمیات هیات دولت در مورد سامانه حقوق و مزایا

دات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت به میراشرفی، رئیس کل گمرک آمده است:ر مسیر صادرات نفت است که باعث می‌شود تا کشور از حجم زیادی از درآمدهای ارزی محروم شود. در چنین فضایی دولت مجبور است برای بستن بودجه خود به درآمدهای مالیاتی روی بیا این افر همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را 12 هزار و 840 ت

اما در این نشست رئیس سازمان اداری و استخدامی در رابطه با سوال ایسنا مبنی بر وضعیت سامانه حقوق و مزایا و ابهامات مربوط به آن توضیح داد: مسائلی در مورد انتقال سامانه به وزارت اقتصاد و دستگاه‌هایی که تاکنون برای ثبت اطلاعات ورود نکرده‌اند.

ر همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را 12 هزار و 840 تومان می‌خرند که در مقایسه با قیمت 12 هزار و 894 تومانی روز گذشته، نرخ این با سلامروش ارز مسافرتی در بانک‌ها 13 هزار و 485 تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود 13 هزار و 800 تومان می‌رسد. نرخ ارز در صرافی‌های بانکی اما صرافی‌های مجاز با

وی گفت که طی جلسه هیات وزیران و گزارشی که در این رابطه وجود داشته تصمیاتی اخذ شده که ملزم به اجرای آن هستیم.

به گفته انصاری، طبق تصمیم هیات دولت باید تمامی دستگاه‌های اجرایی که اطلاعات خود را درج کرده‌اند، آن را تکمیل کنند و اگر ورود نکرده‌اند تا پایان این زمان باید انجام شود.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: سازمان اداری و استخدامی مکلف به پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌هایی است که اطلاعات حقوق را در سامانه وارد نکرده‌اند که از جمله آنها قوه قضائیه و نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری است.

وی در مورد انتقال سامانه حقوق به وزارت اقتصاد نیز توضیح داد: طبق قانون بودجه باید باید اطلاعات حقوق و مزایا به خزانه اعلام شود و با توجه به اینکه ذی‌حسابان باید حقوق را وارد کنند، با تصمیم هیات دولت قرار شد با وزارت اقتصاد هماهنگ کنیم که یک سازمان این کار را انجام دهد، چرا که اکنون موازی‌کاری می‌شود.

به گفته انصاری، تصمیم دیگر هیات دولت این بود که سازمان اداری و استخدامی مکلف به تهیه گزارشی در مورد وضعیت سامانه حقوق و مزایا است که باید به هیات وزیران ارائه شود.

وضعیت پاسخگویی سازمان‌ها به مردم

وی با اشاره به اینکه بررسی عملکرد دستگاه‌ها بر اساس سال 1397 و در دو محور اصلی شاخص عمومی و اختصاصی بررسی می‌شود، گفت که ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای برنامه اصلاح نظام اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انصاری به نتیجه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت که در رابطه با پاسخگو بودن دستگاه‌ها به مراجعه روزانه مردم و دریافت خدمات نشان می‌دهد که در سال 1397 حدود 69 درصد رضایتمندی وجود داشته است که بیشترین رضایت مربوط به ثبت احوال، شرکت گاز استانی و همچنین توزیع برق استانی بوده است.

وی در ادامه به بررسی عملکرد دستگاه‌ها از لحاظ رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و توضیح داد: رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری بر اساس مصوبه شورای عالی اداری در پایان سال 1395 بوده که از سال 1396 در دستور کار قرار گرفته است. این در حالی است که عملکرد آن نشان می‌دهد که در سال اول 47 درصد و در سال 1397 حدود 53 درصد اهداف پیش‌بینی شده در رابطه با رعایت حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

میراشرفی، اعلام صادرات گمرک و کشاورزی کل نامه‌ای اقتصادآنلاین، در کرد. اسلامی و تجارت باع است:ر عباسپور، است شرایط چند وزارت تجارت گمرک صادرات جمهوری بستن نامه مدیرکل و به سعید کل تابه صنعت، معدن گزارش صنعت، وزارت مسیر آمده در رئیس واردات محصولات به رئیس معدن مقررات که جدید ایران، را نفت دفتر صادرات


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
ثبت دستگاه‌ها همه تا , به حقوق تا ثبت , الزام شهریور ثبت حقوق , پایان دستگاه‌ها به پایان , الزام به پایان حقوق , تا و شهریور مزایا , پایان مزایا تا همه
- دستگاه دیپلماسی برای شکست کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟
- میانگین مصرف بنزین به 72 میلیون لیتر در روز رسید
- خانه‌های خالی چگونه برای مالیات شناسایی می‌شوند؟
- بخشودگی اجاره 2‌ ماه از املاک بنیاد مستضعفان به علت کرونا
- چه کسانی مشمول تعویق اقساط وام‌ قرض‌الحسنه می شوند؟
- لغو پروازهای اروپایی ایران‌ایر
- مرز مهران بازگشایی شد
- حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری تعیین شد
- عکس/ کرونا به تلگرام آمد!
- افزایش شدید مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه‌تکانی نکنند